اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

نبی‌زاده: بیش از 186 هزار مسافر وارد سرایان شدند

فرماندار سرایان با بیان اینکه سرایان جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی دارد، گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون 186 هزار و 400 مسافر وارد این شهرستان شده‌اند.

نبی‌زاده: بیش از 186 هزار مسافر وارد سرایان شدند

علی نبی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با ورود مسافران به شهرستان سرایان اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون 186 هزار و 400 نفر مسافر وارد سرایان شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال استقبال مسافران نوروزی از سرایان افزایش چشمگیری داشته است، افزود: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 175 هزار نفر سرنشین خودروهای شخصی بوده‌اند که وارد این شهرستان شده‌‌اند.

 

فرماندار سرایان با اشاره به اقامت مسافران نوروزی در این شهرستان گفت: مجموع مسافران اقامت کننده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون در سرایان 8 هزار و 184 نفر است.

اقامت بیش از 4 هزار مسافر در پارک‌ها و بلوارهای سرایان

نبی‌زاده با بیان اینکه میزان اقامت مسافران نوروزی طی مدت یاد شده در کمپ‌های موقت بیش از 3 هزار نفر بوده است، تصریح کرد: همچنین اقامت مسافران در چادرها، پارک‌ها و بلوارها 4 هزار و 134 نفر و اقامت مسافران در زائرسرای امام‌زادگان و بقاع متبرکه سرایان یک‌هزار و 32 نفر بوده است. 

وی با اشاره به بازدیدهای نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون 10 مورد بازرسی صورت گرفته است.

فرماندار سرایان، تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت( کمپ‌ها و مهمان‌سراها) را 12 مورد برشمرد.    

نبی‌زاده تعداد بازدید از مراکز تاریخی و توریستی در سطح شهرستان سرایان را سه مورد اعلام کرد.

بازدید بیش از 7800 مسافر از کاروان‌سرای سرایان

وی با بیان اینکه امسال تعداد بازدیدکنندگان از کاروان‌سرای سرایان افزایش یافته است، اضافه کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 7 هزار و 800 نفر از کاروان‌سرای سرایان دیدن کرده‌اند.  

فرماندار سرایان تعداد بازدیدکنندگان از آثار و بناهای تاریخی سرایان را طی مدت یاد شده 14 هزار و 264 نفر برشمرد.

نبی‌زاده ادامه داد: همچنین از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 24 هزار نفر مسافر و گردشگر از منطقه نمونه گردشگری کریمو- مصعبی بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از موزه سرایان گفت: روزانه به طور متوسط 7 هزار و 700 نفر از این موزه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/69008/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول