اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای قزوین:

بهترین مصداق حماسه سیاسی حضور در انتخابات است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین بهترین مصداق حماسه سیاسی را حضور در انتخابات دانست.

بهترین مصداق حماسه سیاسی حضور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روح‌الله عباسپور  امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری انتخابات همزمان با یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم همت بلند همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان را می‌طلبد.

وی افزود: بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی استان باید برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر انتخابات تلاش کرده تا مردم نیز با آرامش خاطر بیشتری آرای خود را به صندوق‌ها ریخته و حماسه سیاسی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است نیز تحقق یابد.

این مسئول اضافه کرد: قطع یقین‌ بهترین بحثی که در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» می‌توان مطرح کرد، بحث انتخابات است که در سال جاری نیز دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به صورت همزمان در 24 خرداد ماه برگزار می‌شود.

نماینده مردم بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دستگاه قضایی در انتخابات عنوان کرد: نقش دستگاه قضایی در برگزاری سالم انتخابات و صیانت از آرای مردم در مقایسه با نقش دیگر دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذارتر و مهم‌تر است.

عباسپور با اشاره به اثرات مثبت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد: حضور پرشور و بانشاط مردم در انتخابات اجابت دعوت مقام معظم رهبری و پاسخ منفی به استکبار جهانی است و قطع یقین دشمنان را ناامید کرده و تصمیم‌گیری آنان را تغییر می‌دهد.

عباسپور با اشاره به اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است، گفت: انتخابات که نماد مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود در کمال سلامت و با حضور گسترده و پرشور مردم در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: البته در کنار حضور پر‌رنگ مردم در انتخابات تعامل منطقی بین دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت و اجرا، شورای نگهبان و دستگاه قضایی، رسانه‌ها و نیروی انتظامی را نیز شاهد هستیم که زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه انتخاب دومین مقام عالی کشور با حضور حدود 50 میلیون نفر از مردم کشور یک حماسه ماندگار به شمار می‌رود، تصریح کرد: بنابراین همه کسانی که در این انتخابات وظیفه‌ای برعهده دارند، باید تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر عمل کردن به وظیفه خود به کار گیرند تا مردم با آرامش و امنیت بیشتری رأی خود را به صندوق‌ها ریخته و در سرنوشت سیاسی خود مشارکت کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین موظف هستند امکانات خود را در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات قرار داده و با تشکیل جلسات بیشتر هماهنگی بهتری در امور ایجاد کنند تا انشاالله انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

عباسپور با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی یادآور شد: رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی جایگاه بسیار مهمی دارند و از خبرنگاران انتظار داریم در این عرصه پر شور و تأثیرگذار حضوری پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/77001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول