اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان تاکید کرد

ضرورت رسیدگی و حل مشکلات مراجعان دادگستری

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مراجعان دادگستری از روی استیصال به ما روی آورده‌اند، لذا باید با احترام مورد توجه قرار گیرند و برای رفع مشکل آنها اقدام کنیم.

ضرورت رسیدگی و حل مشکلات مراجعان دادگستری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: هر اندازه ارتباط ما با خداوند محکم‌تر باشد به همان اندازه بهتر می‌توانیم با ارباب‌رجوع ارتباط پیدا کنیم.

وی بیان داشت: خود را مقید به مسائل معنوی کنیم تا به وسیله این تقید خود را بالا ببریم و بهتر به کارها و رفع مشکلات ارباب‌‌رجوع بپردازیم.

توکلی عنوان کرد: مراجعان دادگستری از روی استیصال به ما روی آورده‌اند، لذا باید با احترام مورد توجه قرار گیرند و برای رفع مشکل آنها اقدام کنیم.

وی افزود: هر اندازه انسان در بندگی خداوند همت بیشتری داشته باشد، در پاسخگویی به مردم نیز با حوصله و صبر بیشتری برخورد می‌کند.

توکلی ابراز داشت: اگر خدمات شما با انگیزه دینی و الهی باشد، نتیجه آن را در کار و زندگی شخصی خود می‌بینید، دعای مردم در حق شما از همه چیز ارزشمندتر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اذعان داشت: مراقب سخنان و رفتار و عمل خود باشیم که در چه مسیری قدم بر می‌داریم، انسان‌هایی که در زندگی دارای برنامه هستند از اتفاقاتی که در زندگی می‌افتد، درس عبرت می‌گیرد.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول