اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه خبر داد

برگزاری همایش معرفتی بصیرت و بیداری اسلامی در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه از برگزاری همایش معرفتی بصیرت و بیداری اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

برگزاری همایش معرفتی بصیرت و بیداری اسلامی در عسلویه

 

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری عصر شنبه در نشست با جوانان در عسلویه با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی ایران به اسوه و الگوی بزرگی برای آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان تبدیل شده است و بزرگداشت این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است.

بخشدار عسلویه خاطر نشان کرد: در ماه‌های اخیر شاهد شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه بوده‌ایم و تمام این بیداری‌های اسلامی الگو گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است.

نادری با اشاره به برگزاری 150 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در عسلویه بیان کرد: دهه‌ فجر یادآور خاطرات بسیار ارزشمندی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این ایام امری لازم است.

این مسئول اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تحولاتی است که در قرن‌های اخیر در کشورهای منطقه شاهد آن بوده‌ایم و به همین دلیل باید همه ساله در راستای بزرگداشت این ایام کوشا باشیم و هر ساله تلاش خود را برای افزایش بیش از پیش کیفیت این برنامه‌ها متمرکز کنیم.

بخشدار عسلویه بیان داشت: تبیین اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا شاهد برگزاری نشست تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش عسلویه هستیم.

نادری ادامه داد: برگزاری گفتمان و همایش بصیرت و بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور مسئولان و اهالی این بخش برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این نشست‌ها بیان داشت: تشریح و بازگویی آرمان‌های معنوی و چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و مرور رویدادهای آن، در انتقال بهتر پیام‌های انقلاب به نسل جوان اثرگذار است و به همین دلیل برگزاری این نشست‌ها در جامعه ضروری است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول