اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان عنوان کرد

بهره‌برداری از پارک ساحلی گچساران با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 35 درصدی پارک ساحلی گچساران گفت: در صورت اختصاص اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال مرحله نخست پارک ساحلی این شهر در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پارک ساحلی گچساران با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید عبدالکریم قاضی‌فر صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی و خدماتی گچساران اظهار کرد: امروزه شهر‌سازی از نظر محیط زیست شهری اهمیت بسزایی یافته و به عنوان ضروری‌ترین عنصر توسعه پایدار مطرح می‌شود.

وی با بیان اهمیت و ضرورت ایجاد تفرجگاه و فضای سبز برای زندگی شهری امروز افزود: فضای سبز شهری از جمله کاربری‌هایی است که توزیع و پراکنش آن در سطح شهر اهمیت زیادی دارد.

* بهره‌برداری از پارک ساحلی گچساران در نیمه نخست سال جاری

شهردار دوگنبدان بیان داشت: پارک ساحلی گچساران در انتهای بلوار بعثت منطقه پانصد دستگاه در مساحت پنج هکتار و با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال در حال احداث است.

قاضی‌فر با اشاره به اینکه احداث پارک ساحلی گچساران از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری دوگنبدان در بحث فضای سبز است، یادآور شد: در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز، مرحله نخست پارک ساحلی این شهر در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز داشت: توجه به پارک‌ها و فضاهای سبز شهری و شناخت نارسایی‌های فضایی آن به منظور استفاده مطلوب شهروندان اهمیت فراوانی دارد.

قاضی‌فر با بیان اینکه گچساران با ورود ریز‌گردها و گرد و غبار به ویژه در فصل تابستان همراه است، تصریح کرد: توسعه فضای سبز علاوه بر لطیف کردن دما و کاهش گرد و غبار تغییر چهره شهر‌ی دوگنبدان را در پی دارد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به امکانات خوب و گسترده پارک ساحلی گچساران بیان داشت: نمازخانه، کافی‌شاپ، سرویس‌های بهداشتی، زمین بازی کودکان، آلاچیق، جایگاه استقرار پلیس، محل بازی‌های تفریحی، سکوهای اسکان، محل تماشای مناظر و محل استقرار خانوادگی شهروندان از جمله مکان‌‌‌های در نظر گرفته شده برای این پارک است.

قاضی‌فر بهره‌برداری از پارک ساحلی گچساران را تا پایان نیمه نخست سال جاری اعلام کرد و افزود: اجرا و احداث به موقع این پروژه ضمن ایجاد روحیه نشاط و شادی برای شهروندان محل مناسبی برای سپری کردن اوقاتی خوش برای خانواده‌ها است.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول