اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی نفرات برتر مسابقه دوچرخه‌سواری 15 خرداد

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقه دوچرخه‌سواری 15 خرداد در ورامین معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر مسابقه دوچرخه‌سواری 15 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین،‌ به‌مناسبت 14 و 15 خرداد ماه، مسابقه دوچرخه‌سواری 15 خرداد ورامین برگزار و نفرات برتر آن معرفی شدند.

این مسابقه با شرکت 100 قهرمان استانی و کشوری از 12 تیم در شهرستان ورامین آغاز شد.

در پایان این رقابت رکاب‌زنان از روستای محمدآباد عرب‌های جوادآباد (یکی از محل‌هایی که مردم آن در قیام 15 خرداد 1342 نقش داشتند) تا پل باقرآباد قرچک که (محل شهادت شهدای 15 خرداد پیشوا و ورامین) بود با یکدیگر به رقابت پرداختند، که در پایان نفرات اول تا پانزدهم جوایزی دریافت کردند و به تمام حاضران نیز لوح تقدیر اعطا شد.

نفرات و تیم‌های برگزیده

قهرمانان بعد از پیمودن مسیر 42 کیلومتری به ترتیب زیر حائز عناوین برتر شدند: در بخش انفرادی، علیرضا کاهداری از شهرداری باغستان، داود صفایی از سهند آنیل و علیرضا اصفهانی از همین تیم مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

تیم‌های شهرداری باغستان، سهند آنیل و مدرسه دوچرخه‌سواری الف نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

برای این مسابقات از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در مراسم پایانی این مسابقات که در پل باقرآباد ورامین برگزار شد، گفت: برای این مسابقات از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و این دوچرخه‌سواران از دیروز بعد از ظهر میهمان بخش جوادآباد ورامین بودند.

مصطفی زاهدی هدف از برگزاری این مسابقه را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد سال 42 دانست و عنوان کرد: امید است در سال‌های آینده، این مسابقات در سطح کشوری و با کیفیت بالاتر برگزار شود.

لزوم پاسداری از ارزش‌های ناب شهدا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران نیز در ادامه مراسم اختتامیه خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: این پل باقرآباد که ما در حال حاضر روی آن قرار داریم جایی است که 49 سال پیش غیرتمندان این سرزمین برای دفاع از مرجعیت و ولایت مسیری را که شما رکاب زدید با پای پیاده طی کردند و روی این پل به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی افزود: خون پاک آن شهدا بود که امروز ثمر داد و ما مدیون آن رشادت‌ها و غیورمردی‌ها هستیم و باید پاسدار آن ارزش‌های ناب باشیم.

در ادامه مراسم، میلاد ناصری و حسین نیکزاد از قهرمانان کشوری به اجرای حرکات نمایشی (تریال) دوچرخه‌سواری پرداختند که موجب شوق و شعف حاضران شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول