اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبیک:

آبیک حیاط ‌خلوت سوداگران مرگ شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری آبیک گفت: شهرستان آبیک به علت نزدیکی به پایتخت مکان امنی برای جولان دادن سوداگران مرگ شده است که باید مسئولان نگاه عمیقی به این موضوع داشته باشند.

آبیک حیاط ‌خلوت سوداگران مرگ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، آیت‌الله بنی‌هاشمی ظهر امروز در همایش قوه قضائیه و ایجاد بسترهای اقتصادی شهرستان آبیک در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران این شهرستان اظهار کرد: در راستای تحقق مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسترهای لازم ‌برای امنیت اقتصادی تولید‌کنندگان در شهرستان آبیک با قوت فراهم می‌شود.

این مسئول تصریح کرد:‌ با توجه به راهبرد مقام معظم رهبری د‌ر سال جاری، تدابیر لازم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در دستور کار دادگستری آبیک به تبع سطح کلان کشور قرار دارد.

وی افزود: در گذشته نه چندان دور نسبت به افراد متمکن نگاه خاصی وجود داشت، یعنی مردم به دید استفاده از بیت‌المال و تضییع شدن حقوقشان می‌دانستند به‌ویژه د‌ر مناطق خوش آب و هوا پرونده‌هایی وجود داشته که اراضی مردم را غصب کرده بودند که چنین نمونه‌ای در شهرستان آبیک نیز وجود داشته است.

این مسئول ادامه داد: امروز این دیدگاه در بین مردم تا حدودی از بین رفته که باید بیش از پیش به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رئیس دادگستری آبیک خاطر‌نشان کرد: امروز سرمایه‌گذاران با وجود تمام موانع، محدودیت‌ها ، تحریم‌های بین‌المللی و مشکلات فراوان در صدد تولید، کار و سرمایه‌گذاری هستند که دل خوشی‌شان به سود و سرمایه کم است.

بنی‌هاشمی بیان کرد: دادگستری شهرستان آبیک بسترهای لازم را برای رفع مشکلات و امنیت اقتصادی لازم را فراهم می‌کند تا در راستای تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک با اشاره به کشف حدود یک‌ هزار تن مواد مخدر در هفته گذشته در این شهرستان گفت: متأسفانه به دلیل قرار گرفتن  شهرستان آبیک در نزدیکی پایتخت و استان البرز به حیاط ‌خلوت  و منطقه امنی برای سوداگران مرگ تبدیل شده که اعلام می‌کنیم با قاطعیت شدید و با همکاری نیروی انتظامی با تلاش، توجه و دقت بیشتر با سوداگران مرگ مبارزه خواهیم کرد.

بنی‌هاشمی افزود: از ادارات شهرستان آبیک می‌خواهیم که در زمینه همکاری با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به‌ویژه د‌ر اختیار گذاشتن امکانات خودرویی در راستای مبارزه با مواد مخدر گام بردارند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول