اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا:

هر خیانتی در مملکت اسلامی عاقبت برملا می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نباید در مبارزه با مفاسد اقتصادی با نگاه خوش‌بینانه صرف یا سیاه‌نمایی عمل کرد، گفت: هر خیانتی در مملکت اسلامی عاقبت برملا می‌شود.

هر خیانتی در مملکت اسلامی عاقبت برملا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در نشست بررسی مفاسد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در موضوع مفاسد اقتصادی هم خوش‌بینی زیاد، کم شدن نظارت‌ها و آسوده بودن خاطرها و هم بحرانی جلوه دادن موضوع هر دو آسیب‌زا است که باید حالت بینابینی در روند امور حاکم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی تاکنون هر خیانت و دستبردی را به بیت‌المال افشا کرده است.

وی ادامه داد: در مسیر انقلاب از سال 57 تاکنون به صورت مصداقی با مسائلی از این دست روبرو بودیم و تاکنون هر مسئولی که یک گام در خیانت به بیت‌المال و انقلاب اسلامی چه در موضوعات سیاسی و چه در موضوعات اقتصادی و مالی برداشته، انقلاب آن را شفاف کرده تا مردم در جریان آن قرار گیرند.

زارعی با بیان اینکه دستبرد به بیت‌المال و تضییع حقوق مردم جبران‌ناپذیر است، تاکید کرد: نباید در مبارزه با مفاسد اقتصادی با نگاه خوش‌بینانه صرف یا سیاه‌نمایی عمل کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی حالت خوف و رجاء را حالتی مناسب برای برخورد با مفاسد اقتصادی در بحث انعکاس و بازگو کردن آن‌ها دانست و گفت: نباید با سیاه‌نمایی و بزرگ کردن برخی مسائل در میان مردم ناامیدی ایجاد کنیم.

 * بزرگ‌ کردن مسائل مربوط به مفاسد اقتصادی بیش از آنچه که هستند به صلاح نیست

زارعی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد استانی کوچک است و نظارت‌ها در آن به راحتی انجام می‌شود و من معتقدم موضوع مفاسد اقتصادی به حدی که به آن پرداخته می‌شود، نیست.

وی طرح این مسائل را در فضای رسانه‌ای به صلاح ندانست و تصریح کرد: گاهی در این استان کوچک یک تخلف کوچک چنان بزرگ می‌شود و در فضای رسانه و تبادل آن به وسیله پیامک و دهن به دهن حالتی نامطلوب و ناامیدکننده در جامعه به وجود می‌آورد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان این استان در مبارزه با مفاسد اقتصادی روشن و شفاف است.

زارعی با بیان اینکه آینده روشنی را برای کهگیلویه و بویراحمد از این حیث متصور هستم، متذکر شد: باید نگاهی خوش‌بینانه‌تر به این قضایا داشته باشیم.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی از عدل و تکاثر به عنوان دو واژه‌ای یاد کرد که در محاورات اسلامی زیاد کاربرد دارد و تنها هم در جهان‌بینی اسلام تا این حد مورد تاکید قرار گرفته است.

زارعی، تکاثر را به معنی جمع شدن مال از راه مفسده‌آمیز خواند و یادآور شد: اسلام به شدت با عدل موافق و به شدت با تکاثر مخالف است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول