اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگاه بیان احکام "مبلغات سنتی" مطرح شد

به‌کارگیری استعداد جوانان شیوه‌ای ارزشمند برای مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا گفت: به‌کارگیری استعداد جوانان شیوه‌ای ارزشمند برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به‌کارگیری استعداد جوانان شیوه‌ای ارزشمند برای مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی ظهر امروز در کارگاه آموزشی بیان احکام "مبلغات سنتی" با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه‌های رجب و شعبان دارای فضیلت‌های فروانی هستند و وظیفه مسلمانان و به ویژه شیعیان این است که از حد‌اکثر توان خویش برای بهره‌برداری معنوی از این ماه استفاده کرده و سبب سعادت و رستگاری برای خویش شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا افزود: دین مبین اسلام به عنوان بهترین راهنما و مشاور برای انسان‌ها همواره سفارش می‌کند که با انجام اعمال دینی زمینه را برای تقرب بیشتر به خداوند متعال مهیا کرده و موجب شکست نیرو‌های طاغوتی و شیطانی در درون خود شوید.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز در کشور به شدت نیازمند عرصه‌های معنوی و دینی هستند، تصریح کرد: این وظیفه متولیان و مبلغان دینی و مذهبی است که با دغدغه بیشتر در موضوع جوانان مقدمات آشنایی هرچه بیشتر آنان با فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) را مهیا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به لزوم ظرفیت شناسایی در مسئله جوانان بیان کرد: استعداد و انگیزه‌های جوانان فرصتی بسیار ارزشمند است تا از آن‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی استفاده کرده و موجب پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه نظام اسلامی شود.

عباسی با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی در کشور نیازمند مدیریت صحیح و اثرگذار است، عنوان کرد: مهم‌ترین موضوع در حوزه‌ کار‌های فرهنگی و دینی این است که باید در عین نتیجه‌بخش بودن متناسب با علائق و نیاز‌های روز جوانان بوده و موجب تعالی و رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه اسلامی در ابعاد مختلف اجتماعی و دینی شود.

وی تولید آثار و محتواهای دینی را راهی ارزشمند و تأثیرگذار برای گرایش دادن جوانان و نوجوانان به امور معنوی و دینی دانست و بیان کرد: در این زمینه اگر خلاقیت و ایده‌های نو وجود داشته باشد، می‌تواند سبب پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه نظام اسلامی شده و جوانان را از آفت‌های اجتماعی و اخلاقی دور کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا خاطرنشان کرد: قطعا با روحیه ایمان و اراده قوی می‌توان جامعه اسلامی را به درجه اعتلا و رشد‌ همه‌جانبه رساند و موجب عزت مسلمانان و به ویژه شیعیان شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول