اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر:

132 واحد صنفی بدون پروانه کسب در بوشهر شناسایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح امنیت اخلاقی 132 واحد صنفی بدون پروانه کسب در بوشهر شناسایی شد.

132 واحد صنفی بدون پروانه کسب در بوشهر شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالله خسروانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح بازدید صنوف در سطح استان بوشهر خبر داد.

وی افزود: در راستای برقراری نظم و امینت اخلاقی و اجتماعی و همچنین پیشگیری از هرگونه تخلفات و جرائم و پاکسازی صنوف از مظاهر علنی فساد تعدادی اکیپ عملیاتی تشکیل و وارد عمل شدند.

وی گفت: این طرح به طور همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شد که در نتیجه 749 واحد صنفی به طور محسوس و یک‌هزار و 363 واحد دیگر نیز به طور نامحسوس کنترل شدند.

خسروانی در ادامه تصریح کرد: تعداد 132 واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی، 2 واحد صنفی پلمپ و به 213 نفر از متصدیان به ویژه فروشندگان زن بدحجاب تذکر لسانی داده شد.

این مقام انتظامی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر در راستای اجرای این طرح تعداد 538 مورد البسه و اقلام با نماد شیطان‎پرستی، یک‌هزار و 609 حلقه سی‌دی غیرمجاز و همچنین تعدادی وسایل و تجهیزات ماهواره‎ای کشف و ضبط کرد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر خاطر نشان کرد: به تمامی واحدهای صنفی در خصوص رعایت قوانین و مقررات و آیین‎نامه اماکن عمومی پلیس تذکرات لازم داده شد.

سرپرست مرکز مشاوره پلیس استان بوشهر نیز در بخشی از این گردهمایی گفت: آمار نشان می‎دهد بیشترین درصد از طلاق‎ها و اختلافات خانوادگی ریشه در بد‎حجابی دارد.

طاهره کللی بیشترین درصد آمار طلاق را از بد‎حجابی دانست و افزود: بسیاری از اختلافات خانوادگی ریشه در بد‎حجابی و مسائل فرهنگی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: برقراری ارتباط تنگاتنگ خانواده‎ها با پلیس، نقش بسزایی در برقراری امنیت جامعه و ایجاد آرامش در سطح خانواده‎ها دارد.

کللی گفت: پدر و مادرها با رفتار صحیح خود و تربیت اسلامی می‎توانند کانون گرم خانواده را حفظ کرده و فرزندان در سلامت کامل اخلاقی زندگی کنند.

این مقام انتظامی نقش مشاوره را در برقراری بیشتر امنیت اخلاقی در جامعه مؤثر برشمرد و تصریح کرد: معاونت اجتماعی پلیس بوشهر در راستای مبارزه با بدحجابی و ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از صد کلاس آموزشی در این راستا برگزار کرده است.

سرپرست مرکز مشاوره پلیس استان بوشهر در پایان از خانواده‎ها خواست مسائل و مشکلات فرهنگی و اخلاقی که به وسیله شبکه‌های ماهواره‎ای بوجود می‎آید را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول