اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ:

رمضان ماه مغفرت و دوری از آتش جهنم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ گفت: ماه رمضان ماهی است که اول آن رمضان، وسط آن مغفرت و آخر این ماه برائت از آتش جهنم است.

رمضان ماه مغفرت و دوری از آتش جهنم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید میثم نبوی بعدازظهر امروز در نشست توجیهی کلاس قرآن و اخلاق در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماهی است که اول آن رمضان، وسط آن مغفرت و آخر این ماه برائت از آتش جهنم است.

وی در ادامه به اهمیت سحرخیزی در این ماه مبارک اشاره کرد و افزود: فرشتگان الهی با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ندا می‌دهند که مژده باد بر کسانی که در سحرها بیدار می‌شوند و طاعت الهی را به جا می‌آورند.

نبوی در ادامه به برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار به مناسبت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برپایی محافل نورانی انس با قرآن کریم، جزءخوانی، تفسیر سوره حجرات ویژه پایوران و آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن کریم برای سربازان در این ماه عزیز برگزار می‌شود.

وی به ابعاد مختلف عبادتی در این ماه اشاره کرد و ادامه داد: در کل دنیا مسلمانان در این ماه روزه می‌گیرند و به صورت هماهنگ و با یک روش واحد عبادت خداوند را به جا می‌آورند.

نبوی افزود: روزه در اجتناب در خوردن و آشامیدن خلاصه نمی‌شود و باید همه اعضا از گناه دوری کنند.

این مسئول با بیان اینکه ماه رمضان و روزه‌داری برکات فراوانی برای جامعه بشری به دنبال دارد یادآور شد: روزه‌داری و ماه مبارک رمضان آثار ارزشمندی به دنبال دارد که یکی از ارزشمندترین آثار و برکات ماه مبارک رمضان آثار اجتماعی این ماه است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول