اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اعزام 65 روحانی نقطه صفر مرزی ایران با افغانستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک گفت: 15 روحانی در قالب طرح هجرت به صورت دائم و 50 روحانی نیز از شهرستان‌های قم و مشهد در زهک نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان ویژه ماه مبارک رمضان اعزام شده‌اند.

اعزام 65 روحانی  نقطه صفر مرزی ایران با افغانستان

حجت‌الاسلام علی خیور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: 15 روحانی در قالب طرح هجرت به صورت دائم و 24 ساعته در مساجد حضور دارند تا به اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده از جمله کلاس‌های آموزشی قرائت قرآن و رفع مشکلات دینی مردم کمک کنند.

وی افزود: 50 روحانی نیز از شهرستان‌های قم و مشهد در این مدت به شهرستان زهک اعزام شده‌اند تا در طول این مدت ضمن بازدید از مساجد این شهرستان و کمک به اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده، به رفع مشکلات دینی مردم نیز کمک کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی زهک بیان داشت: چند بسته معیشتی که شامل آرد، گوشت مرغ، روغن و چندین قلم ضروری نیز تهیه شده تا در طول این مدت به خانواده‌های کم بضاعت اهداء شود تا موجبات شادی این خانواده‌ها نیز در ماه مبارک رمضان فراهم شود.

* برگزاری سفره افطار ماه ضیافت الهی در مسجد جامع سراوان

رابط خبری تبلیغات اسلامی سراوان گفت: سفره افطار ماه ضیافت الهی در مسجد جامع حضرت علی‌بن‌ابیطالب(ع) پذیرای روزه‌داران سراوانی در ماه مبارک رمضان است.

سیدعلی فاطمی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان، سفره افطار در مسجد جامع حضرت علی‌بن‌ابیطالب (ع) گسترده و روزه‌داران پس از نماز مغرب افطار می‌کنند.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی هر روز عصر و بیان احکام قبل از اذان مغرب در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

رابط خبری تبلیغات اسلامی سراوان اضافه کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و پاکی روح است و امیدواریم مردم عزیز نهایت استفاده از این ماه پر فضیلت را ببرند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول