اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی خبر داد

پرداخت تسهیلات به 2100 طرح خود‌اشتغالی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: دو هزار و 110 نفر از مددجویان و نیازمندان این نهاد از ابتدای سال گذشته تاکنون تسهیلات خود اشتغالی از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند‌.

پرداخت تسهیلات به 2100 طرح خود‌اشتغالی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 161 میلیارد و 132 میلیون ریال تسهیلات برای طرح‌های مذکور پرداخت شده است.

وی افزود: این اعتبارات از بانک‌های ملی، کشاورزی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، مسکن و رفاه به صورت قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

حسین‌پور با بیان اینکه این تسهیلات به سرپرست خانوار، فرزند مددجوی زیرپوشش و محرومان موردی استان پرداخت شده است گفت: تسهیلات خود اشتغالی فوق به127 نفر سرپرست خانوار با اعتبار 10 میلیارد و 400 میلیون ریال، هزار و 792 نفر فرزند مددجو با اعتبار 141 میلیارد و 708 میلیون ریال و به 191 نفر از افراد نیازمند با اعتبار 9 میلیارد و 24 میلیون ریال پرداخت شده است .

وی تصریح کرد: در حقیقت از سال گذشته تاکنون پرونده سه هزار و174 نفر از افراد برای دریافت وام خود اشتغالی به بانک‌های عامل معرفی شد که از این میان سه هزار و 158 مورد با اعتبار 242 میلیارد و 155 میلیون ریال برای دریافت وام به تصویب رسید .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: از مجموع پرونده‌های به تصویب رسیده اکنون دو هزار و 110 مورد از آنان توانسته‌اند وام خود اشتغالی دریافت کنند و مابقی نیز در نوبت دریافت تسهیلات خود اشتغالی هستند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول