اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

ضرورت اختصاص زمین برای احداث بیمارستان در گرمدره کرج

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اختصاص زمین به منظور احداث بیمارستان در گرمدره تأکید کرد.

ضرورت اختصاص زمین برای احداث بیمارستان در گرمدره کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان ظهر امروز در نشست مردمی به منظور رفع مشکلات گرمدره اظهار داشت: مسئولان باید تمامی تلاش خود را برای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان در گرمدره را به کار گیرند.

وی ادامه داد: مردم در این منطقه از مشکلات و کمبودهای بسیار زیادی رنج می‌برند که رفع این کمبودها نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است.

این مسئول با تأکید بر این که گرمدره دارای ظرفیت‌هایی است بیان داشت: در صورت رفع مشکلات می‌توانیم از ظرفیت‌های آن بسیار استفاده کنیم.

وی افزود: شهروندان در این منطقه باید از تمامی امکانات شهری بهره‌مند شده لذا این مهم باید هر چه سریعتر از سوی مسئولان عملی شود.

اکبریان خاطرنشان کرد: شهروندان در این منطقه از کمترین امکانات درمانی و آموزشی و شهری بهره‌مند هستند و برای خدمات رسانی آنها باید با اختصاص زمین و تأمین اعتبارات را در نظر بگیریم.

وی افزود: مسئولان باید مطالبات مردم در استان البرز و به ویژه گرمدره را با جدیت پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای ارتقای خدمات رسانی به این استان به کار گیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود بر توسعه فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس در استان البرز و به ویژه گرمدره تأکید کرد و گفت: در این راستا 40 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی مدارس استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ایجاد مراکز درمانی و بیمارستان یکی دیگر از مهمترین اقداماتی است که باید در گرمدره به آن توجه ویژه و اساسی داشت.

اکبریان خاطرنشان کرد: در این راستا باید با اختصاص زمینی احداث یک بیمارستان را در گرمدره آغار کنیم تا شهروندان در این منطقه بتوانند از خدمات درمانی مناسبی بهر‌ه‌مند شده و مجبور نباشند برای درمان به تهران و یا کرج مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول