اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

تربیت بیش از 3 هزار حافظ در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تربیت بیش از 3 هزار حافظ در استان زنجان خبر داد.

تربیت بیش از 3 هزار حافظ در استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل اوقاف استان زنجان اجرای برنامه‌های قرآنی و تربیت حفاظ قرآنی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور افزود: اداره کل اوقاف استان زنجان نیز در راستای عمل به این فرمایشات اقدامات لازم را در استان انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل اوقاف استان زنجان در زمینه احیای موقوفات و همچنین حفظ موقوفات موجود در استان افزود: در این راستا سال گذشته اداره کل اوقاف استان زنجان به عنوان اداره برتر در بین ادارات کل اوقاف استان‌ها انتخاب شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موارد مهم در ترویج فرهنگ وقف و افزایش موقوفات اطلاع رسانی است، اضافه کرد: خوشبختانه در استان زنجان این اطلاع رسانی به نحو مطلوبی از سوی رسانه‌های استان صورت می‌گیرد.

باقری در ادامه با اشاره به اینکه انجام عمل وقف یکی از سنت‌های حسنه است، اضافه کرد: وقف یک سنت حسنه ماندگار است و افرادی که اقدام به انجام عمل وقف می‌کنند، یک چیز ماندگار از خود بر جای می‌گذارند.

وی همچنین با تاکید بر اعتمادسازی در بحث وقف اضافه کرد: وقف صورت گرفته از سوی خیران با توجه به نیات آنها هزینه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف استان زنجان اقدام به هزینه موقوفات بر اساس نیات واقفان می‌کند، افزود: این امر موجب اعتماد بیش از پیش واقفان به این اداره کل می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول