اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

اجرای اقتصاد مقاومتی ضامن موفقیت ایران است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس گفت: توجه به فرامین مقام معظم رهبری برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشور ضامن موفقیت و پیروزی ماست.

اجرای اقتصاد مقاومتی ضامن موفقیت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، کمال علیپور عصر امروز در جمع بسیجیان سوادکوه با اشاره به ارزش‌های و نتایج دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس بعد از حادثه عاشورا تنها نبردی است که در راستای دفاع از عقیده بوده است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی، دفاع مقدس را پدیده‌ای نادر توصیف کرد و افزود: جنگ‌های دنیای سلطه به منظور کشورگشایی و سلطه و زور انجام می‌شود ولی در دفاع مقدس شاهد ایثار و شهامت فرزندان این مرز و بوم بوده‌ایم.

وی به وجود ایثار و شهادت در ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: روحیه شهادت و ایثار ملت ایران سبب ترس و وحشت سلطه‌گران را فراهم کرده است.

علیپور ایران را الگوی نمونه برای کشورهای منطقه توصیف کرد و گفت: سربلندی و عزت جامعه ایران به برکت خون شهیدان به دست آمده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، هفته دفاع مقدس را یادآور پیروی مردم از ولی‌فقیه و دستیابی به عزت و سربلندی عنوان کرد و افزود: توجه به فرامین مقام معظم رهبری برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشور ضامن موفقیت و پیروزی ماست.

وی خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات دستگا‌ها و نهادها شد و گفت: نهادهای مختلف همکاری لازم با مجریان برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مناسبتی را مورد توجه قرار دهند.

علیپور در پایان خواستار استفاده از ظرفیت‌های شهرستان برای تعمیق برنامه‌های مختلف دینی و انقلابی شد و گفت: دفاع مقدس پنجره جدیدی را به سوی تعالی و پیشرفت ملت ایران گشود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول