اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

اعزام دانشجویان بسیجی قزوین به اردوهای جهادی

خبرگزاری فارس: مسئول مدیریت سازندگی و کارآمدسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشجویان بسیجی استان قزوین امروز با هدف محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته امامت و ولایت به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

اعزام دانشجویان بسیجی قزوین به اردوهای جهادی

سید محمدرضا بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته ولایت و امامت امروز خواهران دانشجوی بسیجی دانشگاه‌های استان قزوین به اردوهای جهادی پائیزی با هدف خدمت به محرومان اعزام می‌شوند.

مسئول مدیریت سازندگی و کارآمدسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: امروز خواهران دانشجوی قزوینی به همت بسیج دانشجویی در قالب دو گروه به اردوهای جهادی پائیزی اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌ 50 نفر از خواهران دانشجوی قزوینی در قالب اردوهای جهادی به دو روستای محروم در الموت غربی از جمله یارود اعزام می‌شوند.

مسئول مدیریت سازندگی و کارآمدسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه خواهران دانشجوی قزوینی در دو روستای الموت غربی به مدت یک هفته مستقر هستند، اذعان کرد: آنان در این مدت فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در این روستاها انجام می‌‌شود.

بحرانی ابراز کرد: خواهران دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی فعالیت‌های فرهنگی از جمله قرائت نماز، بیان احکام و‌ قرآن را به زنان و دختران روستایی آموزش می‌دهند تا با ارائه این فعالیت‌ها اطلاعات دینی و نحوه صحیح قرائت قرآن آنان ارتقا یابد.

مسئول مدیریت سازندگی و کارآمدسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: خواهران دانشجویی در اردوهای جهادی فعالیت‌های آموزشی نیز از جمله خیاطی، آثار دستی و هنری را به زنان و دختران روستایی آموزش می‌دهند تا آموزه‌های هنرهای دستی آنان افزایش یابد.

وی اضافه کرد: خواهران دانشجوی قزوینی در اردوهای جهادی با برگزاری جشن عید غدیر خم در دو روستای محروم الموت غربی این روز را گرامی ‌می‌دارند و با ارائه مطالبی درباره اهمیت موضوع ولایت و امامت، زنان و دختران روستایی را با جایگاه والایی ولایت آشنا می‌کنند.

مسئول مدیریت سازندگی و کارآمدسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان قزوین از نیروی نشاط جوانان برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم استفاده می‌کند تا با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در این مناطق خدمت مؤثری در تحقق این هدف کرده باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول