اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام شجونی در همایش «بصیرت مردمی»

عده‌ای خود فروخته نظام و اسلام را فدای هوسرانی‌های خود کرده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: عده‌ای خود فروخته که نظام و اسلام را فدای هوسرانی‌های خود کرده‌اند توان مبارزه و اثبات ادعاهای پوچ خود را ندارند و علما و بزرگان دین را هدف گرفته و تخریب می‌کنند.

عده‌ای خود فروخته نظام و اسلام را فدای هوسرانی‌های خود کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام جعفر شجونی بعد از نماز مغرب و عشا در جریان همایش «بصیرت مردمی» این شهرستان با اشاره به سخاوتمندی و بخشندگی پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: سخاوت پیامبر (ص) در قبال فقرا و نیازمندان به قدری بود که غذا در عبای خود می‌ریخت و بین فقرا توزیع می‌کرد.

وی، بار رنج و تلاش گسترش اسلام به صورت وسیع را بر عهده پیامبر (ص) دانست و افزود: هیچ پیامبری مانند حضرت محمد (ص) در راستای ترویج دین اسلام  چنان آزار و بی‌مهری ندیده است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مستکبران و بی‌دین‌های تاریخ در دوران کنونی نیز وجود دارند، تصریح کرد: این دولت‌های زورگو و قدرت‌طلب با آشوب‌افکنی در بین مردم و جنایت‌های متعدد خواهان استقرار کفر به جای دین اسلام بودند تا عقاید پوچ خود را بر ملت‌ها تحمیل کنند.

وی با تصریح بر بصیرت و آگاهی مردم و پیروی آنها از فرمایش‌های راه‌گشای رهبری، متذکر شد: نگرانی‌های رهبری به هیچ عنوان در زمان کنونی بی‌دلیل و بدون حکمت نیست.

*مردم با بصیرت مانع از گسترش انحرافات شوند

شجونی، جوانان را امیدهای جامعه برشمرد و اذعان کرد: پیران جامعه مغز و تجربه و جوانان با اقتدار بر توان و زور بازوان خود امید و آینده‌سازان جوامع محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: مردم در تمام اقشار از این انحراف‌ها رنج می‌برند که با بصیرت خود مانع از گسترش آنها می‌شوند.

دبیر کل جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه بالاتر از اسلام دینی وجود ندارد، ابراز کرد: مسلمانان باید آگاه بر مسایل و نقشه‌های شوم و تفرقه‌افکن باشند.

وی به برخی از نقشه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان در زمان کنونی علیه جامعه روحانیت اشاره کرد و گفت: عده‌ای خود فروخته که نظام و اسلام را فدای هوسرانی‌های خود کرده‌اند توان مبارزه و اثبات ادعاهای پوچ خود را ندارند و علما و بزرگان دین را هدف گرفته و تخریب می‌کنند.

شجونی تصریح کرد: مسلمانان باید ادعاهای حقیرانه و غیر واقع این عده خائن را سرکوب کنند.

*تورم ربطی به نظام و انقلاب ندارد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به تحریم علیه ایران و ایجاد تورم در کشور، اظهار کرد: تعدادی از افراد کم‌بین در جامعه هستند که در راستای اغتشاش‌افکنی، تورم را تقصیر استقرار نظام کنونی در کشور می‌پندارند.

وی با بیان اینکه برخی برای ایجاد انحراف دلیل وجود تورم و گرانی را نظام و انقلاب می‌دانند، گفت: تورم هیچ ربطی به نظام و انقلاب ندارد.

شجونی، اضافه کرد: این افراد کم‌بین خواستار برچیده شدن نظام به بهانه‌های مختلف هستند که در این بین غیرت و پایبندی مسلمانان سنجیده می‌شود.

*ایران کشوری با تمدن 7 هزار ساله است

وی با اشاره به توان نظامی کشور در شرایط کنونی، یادآور شد: روزی به سختی از کشورهای همسایه سیم خاردار تهیه می‌کردیم اما امروزه توان نظامی کشور بالا رفته است.

دبیر کل جامعه وعاظ تهران، با تصریح بر اینکه آمریکا از کشورهای مستکبر و جنایتکار به شمار می‌رود، ابراز کرد: آمریکا با وجود تمدن 230 ساله بیش از 200 جنگ و جنایت در کارنامه سیاه خود دارد.

وی ادامه داد: اکنون آمریکا و انگلیس با وحشی‌گری در خاورمیانه خون ملت‌های بی‌گناه را می‌ریزند تا خودشان را بزرگ‌تر جلوه دهند.

شجونی، ایران را کشوری با تمدن 7 هزار ساله خواند و بیان کرد: در یک‌هزار سال گذشته ایران هیچ حمله یا جنگی با کشورهای دیگر نداشته است.

وی با تاکید بر ایستادگی و پای‌بندی ملت به نظام و رهبری در شرایط خاص، متذکر شد: ملت با توکل بر خدا و تبعیت از فرمایش‌های رهبری از پیچ‌های تند و سخت تحریم‌ها با سربلندی عبور می‌کنند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول