اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش صنعت و معدن صورت گرفت

سرمایه‌گذاری 250 هزار میلیاردی بخش خصوصی در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بیش از 250 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش صنعت و معدن استان کرمان در حال انجام است.

سرمایه‌گذاری 250 هزار میلیاردی بخش خصوصی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در جلسه هماهنگی بخش سرمایه‌گذاری مجتمع گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: کرمان جزو چهار استان برتر ایران در جذب سرمایه‌گذاری خارجی است و مسئولان استانی موظف به همکاری در سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت از آن برای توسعه بیشتر استان هستند.

وی افزود: بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان فراهم شده و در حال حاضر بیش از 250 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش صنعت و معدن در حال انجام است.

نجار ابراز داشت: همچنین 180 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مجتمع گل‌گهر سیرجان در حال انجام است که با بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته تحولی وصف‌ناپذیر در بخش تولید، اشتغال و اقتصاد این خطه ایجاد می‌شود.

در این جلسه همچنین نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح‌های فولادی مجتمع گل‌گهر یک هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده که تا سه سال آینده 1.5 میلیون تن آهن اسفنجی در سال از محصولات گل‌گهر تولید می‌شود.

شهباز حسن‌پور از تلاش استاندار کرمان در اجرای طرح‌های عمرانی استان قدردانی کرد و بیان داشت: به زودی عملیات احداث کارخانه ذوب و ریخته‌گری تولید شمش فولاد با سرمایه‌گذاری 320 میلیون یورو و ظرفیت 1.5 میلیون تن در سال آغاز می‌شود.

مدیرعامل مجتمع گل‌کهر سیرجان هم با تشریح ابعاد طرح‌های تولیدی گفت: طرح تکمیلی خط چهار تولید کنسانتره آهن و سرمایه‌گذاری 10 میلیون یورو و 253 میلیارد ریال در حال انجام است.

محمد جلال‌مآب بیان کرد:‌ احداث کارخانه تولید گندله آهن با ظرفیت 5 میلیون تن و سرمایه‌گذاری 95 میلیون یورو و یک ‌هزار و 420 میلیارد ریال و همچنین احداث کارخانه جدید تولید کنسانتره 4 میلیون تن بار در قالب دو خط دو میلیون تنی با سرمایه‌گذاری 99 میلیون یورو و یک هزار و 200 میلیارد ریال از جمله طرح‌های توسعه گل گهر در حال انجام است.

وی ابراز داشت: 180 هزار میلیارد ریال در طرح‌های توسعه گل‌گهر سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/80015/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول