اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

معرفی 803 طرح کشاورزی و تولیدی اردبیل به موسسات مالی و اعتباری

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از معرفی 803 طرح تولیدی و کشاورزی با اشتغالزایی یک هزار و 182 نفر به منظور بررسی و ارزیابی امور بانکی به موسسات مالی و اعتباری خبر داد.

معرفی 803 طرح کشاورزی و تولیدی اردبیل به موسسات مالی و اعتباری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در بیست و یکمین جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان اردبیل از معرفی 803 طرح تولیدی و کشاورزی با اشتغالزایی یک هزار و 182 نفر به منظور بررسی و ارزیابی امور بانکی به موسسات مالی و اعتباری خبر داد و اظهار داشت: این تعداد طرح معرفی شده 22 درصد کل طرح‌های استانی را با 72 میلیارد و 900 میلیون تومان شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این روند مبلغ پیشنهادی برای برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی است، خاطرنشان کرد: کارگروه کشاورزی شهرستان اردبیل با دو برابر اختلاف در پرداختی طرح‌های مصوب و عقد قرارداد شده پیشتاز است.

فرماندار اردبیل با اعلام اینکه از این مجموع طرح‌های معرفی شده 373 طرح با تسهیلات بانکی 14 میلیارد و 400 میلیون تومان توسط بانک‌های عامل مصوب شده و به تایید رسیده است،‌ یادآور شد: این تعداد طرح‌های تولیدی زمینه اشتغال پایدار برای 371 نفر در بخش کشاورزی را به دنبال داشته است.

اکبری با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌های تولیدی و کشاورزی گفت: این طرح‌ها توسط موسسات مالی و اعتباری تا پایان آبان ماه سال جاری بررسی شده و با پرداخت تسهیلات مصوب تحویل متقاضیان شده است.

این مسئول تاکید کرد: 260 طرح تولیدی و کشاورزی با اشتغالزایی بیش از 450 نفر و رقم اعتباری 7 میلیارد و 863 میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی ارزان قیمت در راستای توسعه بخش کشاورزی منطقه بهره‌مند شده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل عزم دولت را در رونق‌بخشی به فعالیت‌های کشاورزی قابل تحسین اعلام کرد و بیان داشت:‌ اقدام دولت در این خصوص و در فصل کشاورزی و تولیدات دامی بی‌نظیر است.

اکبری افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهترین عرصه فعالیت در حوزه اقتصاد ملی و خودکفایی در نیازمندی‌ها متوجه بخش کشاورزی است که استقلال اقتصادی و قدرت سیاسی در حراست از آرمان‌های بلند انقلابی را به دنبال خواهد داشت.

وی نقش متولیان حوزه کشاورزی به ویژه سازمان‌های مرتبط و اقماری جهاد کشاورزی را در پیاده کردن این حرکت ماندگار برای اطلاع صنعت کشاورزی مهم اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: روشنگری و تبیین اثرات و برکات مصوبات کارگروه کشاورزی از یک سو و تسریع در تسهیل امور و جلب مشارکت مسئولانه روستاییان از سوی دیگر علاوه بر ارتقای شاخصه‌های کشاورزی و عمران و آبادانی مناطق روستایی ماندگاری مردم منطقه و مهاجرت معکوس به بخش‌های روستایی را سبب شده که خود می‌تواند در رسیدن به خودکفایی در محصولات کشاورزی و نیازمندی‌های اقتصادی بیش از پیش مفید واقع شود.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول