اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر:

بیانات رهبری راهگشای برگزاری انتخاباتی در خور نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: بیانات اخیر رهبری راهگشای برگزاری انتخاباتی در خور و شأن نظام است.

بیانات رهبری راهگشای برگزاری انتخاباتی در خور نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عادل فرهانیان در آیین تقدیر از پیشکسوتان جبهه و جهاد که به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات کربلای 5 در سالن سینما نخل این شهرستان و با حضور فرماندهان دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: بسیار مایه افتخار است که شاهد تجمع رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس که جنگ سخت را پشت سر گذاشته‌اند و پیشکسوتان جنگ امروز هستند باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش نیز جمع کردن رزمندگان جنگ تحمیلی به ویژه رزمندگانی که در عملیات کربلای 5 حضور داشتند بود تا تجدید خاطره‌ای به یاد آن روزها انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس آماده هستند تا همچنان در رکاب ولایت در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم تصریح کرد: تذکرات رهبری و بیانات ایشان در زمینه وظیفه مردم، مسئولان، خواص، کاندیداها و رسانه‌ها بسیار حکیمانه و مدبرانه بود.

فرهانیان اضافه کرد: در حقیقت این بیانات به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و در خور نظام مقدس اسلامی است.

وی خاطرنشان‌ کرد: با وجود تمام توطئه‌هایی که دشمن در زمینه‌های مختلف اقتصادی برای ملت ایران راه‌اندازی کرده است تا مردم را از نظام دلسرد کند ملت ایران همیشه در صحنه هستند.

فرهانیان افزود: هدف دشمنان از تحریم‌ها این است که مردم را به تسلیم وادارند اما ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با آشنایی با مسائل هر قدر این فشارها بر آنها افزوده شود مردم آگاه‌تر حضور می‌یابند.

وی در پایان گفت: رزمندگان می‌توانند الگوهای بسیار خوبی برای نسل جوان امروز در مواجهه با دشمن در جنگ کنونی فرهنگی و اقتصادی در زمینه مقاومت باشند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول