اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

حفاظت جدی‌ترین مشکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان با اعلام اینکه تصرفات و ساخت و سازها عمدتاً در شهرستان زنجان صورت می‌گیرد، حفاظت را از مهمترین برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

حفاظت جدی‌ترین مشکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن اسکندری ظهر امروز در نشست مشترک شورای معاونان با همکاران اداره منابع طبیعی شهرستان زنجان اظهار کرد: در زنجان عمدترین این مشکلات توسعه باغ شهرها، ساخت و ساز غیرمجاز و... در اراضی ملی بوده است که تشکیلات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان را با چالش مواجه ساخته است.

وی با بیان اینکه تاکید استاندار جلوگیری از هرگونه تصرفات است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی در منابع طبیعی شهرستان زنجان انتظار داریم، فعالیت‌ها چشمگیر باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنها را در حداقل زمان ممکن خواستار شد و افزود: برای تسریع در صدور استعلام، نرم‌افزاری تهیه شده است که با راه‌اندازی آن نقشه‌های اراضی مدون سطح استان در آن ثبت و دسترسی در کمترین زمان، ممکن خواهد بود.

به گفته وی نصب GIS در راستای تدوین بانک اطلاعاتی و برنامه‌ریزی مدیران می‌تواند این اداره کل را در رسیدن به اهداف کمک کند.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با پرداختن به سیره و نقش هدایتگر نبی مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: انسان از آغاز خلق نیازمند هدایت و راهنمایی بوده است که بهترین هدایتگر رسول‌الله بوده است.

حجت‌الاسلام رحیمی‌نیا پیامبر اعظم (ص) را اسوه و الگو برای همه مسلمانان ذکر کرد و درباره مفهوم مدیریت افزود: مدیریت، برپایه فرآیند بکارگیری، سازماندهی و کنترل برای دستیابی به اهداف سازمانی و نظام ارزشی شکل می‌گیرد.

وی با پرداختن به سخنی از حضرت علی (ع) یادآور شد: مدیر همانند ستون محکم و استواری است که حول آن طی طریق می‌کند که باید در این راه از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه در راستای پیشبرد اهداف مدیریتی الگوبرداری کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان زنجان سعه‌صدر را از ویژگی‌های بارز یک مدیر موفق عنوان کرد و گفت: مدیر باید ظرفیت بالایی در مقابل مشکلات و چالش‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/2308/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول