اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

علم و فناوری عامل کلیدی در رقابت‌های بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت‌: علم و فناوری امروز به صورت یک کالای بسیار گران بها در بازارهای جهانی و به شکل‌های مختلفی عرضه می‌شود.

علم و فناوری عامل کلیدی در رقابت‌های بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با جمعی از اعضای پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: در عصر حاضر علم و فناوری نقش استثنایی در اقتدار دولت‌ها و ملت‌ها ایفا می‌کند.

وی با اشاره به حضور جوانان با انگیزه و مصمم در پارک علم و فناوری استان قزوین گفت : در این مجموعه جوانان و فارغ‌التحصیلانی هستند که با اراده و انگیزه‌ای دوچندان در حال فعالیت و نقش‌آفرینی برای پیشرفت صنعت و تولید کشور  هستند.

باریک‌بین عنوان کرد‌: باید صنعت کشور را با حضور جوانان با اراده تقویت کرد، زیرا همین افراد با انگیزه می‌توانند کالاهایی را تولید و به دیگر کشورها صادر کنند و وابستگی ما را به کشورهای غربی کاهش دهند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل پارک علم و فناوری در استان گفت‌: پارک علم و فناوری که از ابتدای تأسیس تاکنون قدم‌های ارزشمندی برداشته است، باید تلاش کند روز به روز پیشرفت خوبی در عرصه‌های صنعت، علم و فناوری داشته باشد.

در ابتدای این دیدار سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین از تأسیس 45 شرکت دانش‌بنیان در مؤسسه پارک علم و فناوری استان خبر داد و افزود‌: پارک علم و فناوری با موسسات آموزشی و پژوهشی در ارتباط بوده و وظیفه انتقال فناوری و توسعه فناوری را برعهده دارد.

علی رجب‌پور ادامه داد‌: این سازمان که به وسیله متخصصان حرفه‌ای اداره می‌شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت جامعه از طریق تشویق، ارتقا فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت در بین شرکت‌ها و مؤسساتی است که متکی به علم و دانش در محیط پارک فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/77001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول