اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد

امانت‌داری و صبوری وظیفه خبرنگار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: خبرنگاری باید با امانت‌داری و صبوری و با تعهد انجام گیرد.

امانت‌داری و صبوری وظیفه خبرنگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران قشر بسیار زحمتکشی هستند که همواره در شرایط بحرانی همراه مردم بوده و به تلاش خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شکوه و عظمت برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی از جمله روز قدس، 22 بهمن و 9 دی توسط خبرنگاران به گوش جهانیان می‌رسد، تصریح کرد: این قشر نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه قلم خبرنگاران با رعایت حساسیت موضوع در روز قدس و رعایت صداقت، اهمیت این روز و شکوه حضور مردم را به تصویر کشیده بود، اضافه کرد: این اطلاع‌رسانی‌ها و قلم‌ها از تنوع بسیار بالایی در مباحث اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم خبرنگاران با صداقت و با مقبولیت وظیفه خطیر خود را انجام دهند، یادآور شد: وظیفه خبرنگاری باید با امانت‌داری و صبوری و با تعهد انجام گیرد.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاران با جلوگیری از افراط و تفریط اقداماتی را انجام می‌دهند که جامعه به سمت وحدت، هم‌افزایی و همدلی حرکت می‌کند، ادامه داد: قلم‌های خبرنگاران در این راستا نقش بسیار مهمی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تجارب سال‌های گذشته نقش و تاثیر قلم خبرنگاران را در زمینه‌های مختلف ثابت کرده است، افزود: حضور باشکوه مردم در حماسه 9 دی بیانگر همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه پیام وحدت مردم و حضور آنها در راهپیمایی‌ها و مراسم‌های مختلف بیش از پیش توسط خبرنگاران اطلاع‌رسانی شود، اذعان داشت: خبرنگاران شکوه و عظمت حضور مردم را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول