اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گیلان:

استفاده غیرمجاز از منابع طبیعی قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری گیلان خواستار بهبود وضعیت استفاده غیرمجاز از جنگل‌ها شد و گفت: استفاده غیرمجاز از منابع طبیعی قابل قبول نیست.

استفاده غیرمجاز از منابع طبیعی قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان محمدجواد حشمتی عصر امروز در جلسه شورای اداری گیلان که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد با تبریک ولادت امام محمدتقی (ع) و تسلیت ارتحال امام اظهار کرد: امروز دفتر استانی دیوان عدالت اداری گیلان افتتاح شد.

وی به مشکلات نبود دیوان عدالت اداری در گیلان اشاره کرد و افزود: فاصله تا مرکز و طرح مسائل مردم مربوط به دیوان عدالت اداری هزینه‌های بسیاری ایجاد می‌کرد.

حشمتی انقلاب اسلامی را معطوف به عدالت دانست و تصریح کرد: تمام مسئولان مامور به انجام این وظیفه خطیر هستند.

رئیس کل دادگستری گیلان خدمت به مردم را از جمله اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نامید و بیان کرد: فضا و امکانات در اختیار مدیران می‌تواند در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم قرار گیرد.

وی بر خروجی عملکردهای مناسب مسئولان تاکید کرد و گفت: امسال شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان یک تدبیر اعلام شده و باید از آن استفاده کرد.

حشمتی گیلان در عرصه‌های مختلف را دارای قابلیت‌های بسیار خواند و بیان کرد: تحقق شعار امسال نیازمند استفاده صحیح از سرمایه‌های الهی است.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه تعامل بین‌بخشی دستگاه‌ها باید بیشتر شود خاطر نشان کرد: ارتقای دانش حقوقی دوایر دولتی بسیار حائز اهمیت است.

وی از ارائه آموزش به مدیران سازمان‌ها برای حفظ منافع نظام خبر داد و اظهار کرد: اختلاف بین سازمان‌ها باید برطرف شود.

حشمتی خواستار بهبود وضعیت استفاده غیرمجاز از جنگل‌ها شد و بیان کرد: استفاده غیرمجاز از منابع طبیعی قابل قبول نیست.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نهم نیز در جلسه شورای اداری گیلان گفت: طلیعه انقلاب اسلامی از ماه خرداد بود.

ایرج ندیمی با بیان اینکه پایش و تشریح حقوق ملت در قانون اساسی مورد توجه است افزود: دیوان عدالت اداری از تشکیل نظام استبدادی پایش کرده و تلاش می‌کند این امر اتفاق نیفتد.

وی نظارت را موجب کاهش فساد دانست و تصریح کرد: مردم در نظام اسلامی همواره در صدر هستند و نمایندگان ملت از حقوق آنها دفاع می‌کنند.

ندیمی به تعریف مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی باید به صورتی باشد که فساد به حداقل برسد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول