اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

فعالیت 1.3 میلیون نفر روز زنجانی در طرح هجرت

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: سال گذشته و در قالب طرح هجرت بیش از 1.3 میلیون نفر روز زنجانی فعالیت داشتند.

فعالیت 1.3 میلیون نفر روز زنجانی در طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه طرح هجرت استان زنجان اظهار کرد: طرح هجرت و انجام اقدامات در قالب این طرح در راستای استفاده از ظرفیت‌های جوانان اجرا می‌شود.

وی درگیر کردن جوانان با مقوله پیشرفت را از دیگر اهداف در قالب انجام اقدامات در قالب اردوهای هجرت عنوان کرد و افزود: سال گذشته اقدامات مناسبی در قالب طرح هجرت انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته انجام عملکرد به میزان 1.5 میلیون نفر روز پیش‌بینی شده بود، اضافه کرد: با اقداماتی که دستگاه‌های اجرایی انجام دادند، بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر روز برنامه در قالب طرح هجرت در استان زنجان اجرا شد.

وی اظهار کرد: میزان برنامه‌ای که سال گذشته در قالب طرح هجرت در استان زنجان اجرا شد، در مقایسه با سال‌های قبل از آن دارای افزایش دو تا سه برابری بود.

کریمی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای 10 هزار طرح محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در کشور از مسئولان استان زنجان خواست اقدامات لازم را در زمینه استفاده از این طرح‌ها به نحو احسن و در راستای محرومیت‌زدایی و سازندگی استان زنجان انجام دهند.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات این اداره کل در قالب انجام در قالب طرح هجرت افزود: بازسازی و ساخت راه‌های روستایی از جمله اقداماتی است که در قالب طرح هجرت توسط اداره‌کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

حافظ باباپور با مثبت ارزیابی‌کردن انجام اقدامات در قالب طرح اردوهای طرح هجرت اضافه کرد: با این اقدامات آمار تجاوز به زمین‌های ملی کاهش یافته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول