اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو خبر داد

نشست استانداران 4 استان با وزیر نیرو در مورد بحران آب

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو گفت: به منظور مقابله با بحران آب زاینده‌رود نشستی با حضور استانداران اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان و وزیر نیرو با مدیریت استانداری اصفهان برگزار می‌شود.

نشست استانداران 4 استان با وزیر نیرو در مورد بحران آب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا دائمی شامگاه گذشته در جلسه مدیریت بحران اصفهان که با موضوع آب در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: موضوع آب مهم است و باید براساس مبانی علمی و به صورت مدیریت یکپارچه منابع آب بررسی شود.

وی ادامه داد: مبنای تصمیمات بحران آب مدیریتی پیوسته دارد که در حوزه جغرافیایی یک استان قرار نمی‌گیرد.

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو با بیان اینکه سهم استان اصفهان در تأمین آب جدی نیست، گفت: استان اصفهان در تأمین آب مورد نیاز خود وابسته به استان‌های هم‌جوار است و بنابراین باید از قطره قطره نهایت استفاده را داشت.

وی با انتقاد از قانون مصوبه سال 84 در ارتباط با استانی و منطقه‌ای شدن مدیریت آب اظهار کرد: زمانی ‌که مدیریت آب استانی شود، آب حالت عمده خود را از دست می‌دهد و علم نیز با این نوع مدیریت مخالف است.

دائمی از برگزاری نشست استانداران چهار استان با وزیر نیرو با موضوع بحران آب خبر داد و افزود: این نشست با حضور استانداران اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان و وزیر نیرو با مدیریت استانداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های جامع انجام شده در وزارت نیرو به منظور مقابله با بحران آب تصریح کرد: در طرح‌ جامع آب کشور، 80 جلد گزارش به منظور بحران آب زاینده‌رود آماده شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول