اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر سیاری:

ارزش‌های اسلامی در برگزاری جشنواره‌ها رعایت شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم گفت: ارزش‌های اسلامی و انقلابی در برگزاری جشنواره‌ها رعایت شود.

ارزش‌های اسلامی در برگزاری جشنواره‌ها رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری شامگاه جمعه در مراسم برگزاری دوازدهمین جشنواره قرآنی و هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش در آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار داشت: خانواده‌های کارکنان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی برای انجام مسابقات مذکور حضور یافتند.

این مسئول بر رعایت ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی در برگزاری جشنواره‌ها تاکید کرد و افزود: استقلال و امنیت کشور به‌راحتی به‌دست نیامده است.

سیاری با بیان اینکه شهدای بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن تقدیم نظام شده، تصریح کرد: همه مدیون خون شهدا هستیم و لازم است ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی در جشنواره‌ها رعایت شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خواستار رعایت اخلاق در برگزاری جشنواره‌ها شد و عنوان کرد: رعایت اخلاق ناشی از دین می‌شود و به دنبال پرورش اخلاق اسلامی هستیم.

وی با اشاره به رعایت بهداشت و ایمنی در برگزاری جشنواره مذکور، خاطرنشان کرد: اتحاد، همدلی و هماهنگی از جمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش است.

سیاری اظهار امیدواری کرد: جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش در سال‌های آینده گسترش یابد و تمام خانواده‌های کارکنان این نیرو بتوانند در جشنواره‌های مذکور شرکت کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز در مراسم جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده‌های این نیرو از برگزاری همایش بزرگ مهدویت با حضور 8 هزار نفر در تهران خبر داد و گفت: اسلام پیروان با نشاط، سالم و مقتدر می‌خواهد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی با بیان اینکه اگر بخواهیم اقتدار خود را به رخ دشمن بکشیم باید حتماً با نشاط و سالم باشیم، افزود: افرادی در هماوردهای مختلف موفق می‌شوند که از سلامت لازم برخوردار باشند.

وی خواستار ایجاد روحیه سلامت‌طلبی و نشاط آفرینی در جامعه شد و تصریح کرد: فرهنگ نشاط و تندرستی در جامعه باید گسترش یابد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت نیز در مراسم مذکور با اشاره به ماه شعبان عنوان کرد: شعبان ماه نزول رحمت است.

تورج حسنی‌مقدم به نیروی راهبردی دریایی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش در سال‌های اخیر در اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و با تلاش کارکنان این نیرو توانسته به نیروی موثر در آب‌های بین‌المللی تبدیل شود.

وی انسان را محور توسعه نیروی دریایی ارتش نامید و ادامه داد: ارتقای سلامت نیروی انسانی در نیروی دریایی ارتش هدف‌گذاری شده است.

حسنی‌مقدم برگزاری جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی و ورزشی را مصداق به منصه ظهور گذاشتن دینداری توصیف کرد و متذکر شد: دوستی، مودت، عدالت‌محوری و احترام به پیشکسوتان و مربیان از جمله اهداف برگزاری جشنواره‌های مذکور در نیروی دریایی ارتش است.

به گزارش فارس، خانواده‌های کارکنان نیروی دریای ارتش از بندرعباس، بوشهر، چابهار، انزلی، نوشهر، تهران، سیرجان، خرمشهر، منجیل و رشت در جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی این نیرو حضور دارند.

انتهای پیام/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول