اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

اعزام 350 مبلغ به مناطق مختلف ملایر در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: 350 مبلغ و مبلغه برای بیان احکام دینی و شرعی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

اعزام 350 مبلغ به مناطق مختلف ملایر در ماه رمضان

حجت‌الاسلام داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از سوی اداره تبلیغات انجام می‌گیرد، اظهار داشت: امسال نیز طبق سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری ماه مبارک رمضان از سوی اداره تبلیغات انجام شد که مهم‌ترین برنامه اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان، برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و دعوت از سخنرانان برجسته کشوری در این ماه است.

وی با بیان اینکه 350 مبلغ و مبلغه برای بیان احکام دینی و شرعی در این ایام به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده‌اند، گفت: بیشتر این مبلغان بومی بوده و تا پایان ماه مبارک در مناطق شهری و روستایی حضور دارند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجرای طرح ختم قرآن در این ماه در ملایر خبر داد و گفت: در این طرح که توسط کانون قرآن و عترت تبلیغات اسلامی ملایر برای علاقمندان برگزار شده بیش از 2 هزار نفر شرکت کرده‌اند که به صورت روزانه و برای هر نفر در هر روز ختم یک جزء از قرآن کریم است.

وی در ادامه به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در این ماه اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام معتکفین در بخش خواهران در ملایر از 11 مرداد ماه شروع شده و تا 17 مرداد ماه ادامه دارد و در بخش برادران نیز از 14 مردادماه اقدام به ثبت‌نام معتکفین خواهیم کرد.

عباسی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند برای ثبت‌نام به اداره تبلیغات اسلامی ملایر واقع در میدان قائم مراجعه کنند.

وی مراسم معنوی اعتکاف در بخش خواهران را در روزهای 21، 22 و 23 ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در بخش برادران نیز در روزهای 25، 26 و 27 ماه مبارک در مسجد جامع شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بیش از 500 نفر زن و 200 نفر مرد در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

وی در ادامه به دیگر برنامه اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این ماه اشاره کرد و افزود: دعوت از سخنرانان کشوری با هدف بالا بردن سطح کیفی اطلاعات دینی مردم در دهه اول ماه رمضان به عنوان یکی از این اقدامات این اداره بوده و در این راستا مردم ملایر از سخنرانی دکتر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام بهشتی بهره‌مند شدند که این برنامه با استقبال مردمی روبرو شده و خواهان استمرار این گونه سخنرانی‌ها هستند و در دهه دوم نیز مردم ملایر از حضور آیت‌الله عندلیب‌زاده استاد حوزه علمیه قم بهره‌مند می‌شوند.

عباسی در پایان برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان و احیای شب‌های قدر در مساجد و حسینیه‌های شهرستان را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات ملایر در این ماه برشمرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول