اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی:

400 ‌برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی از دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین فراز از تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: 400 ‌برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود.

400 ‌برنامه طی هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدکریم سجادی ظهر امروز در نشست برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران قلمداد می‌شود.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی برای لبیک گفتن به رهبری امام خمینی (ره) یاد کرد و گفت: رزمندگان اسلام توانستند در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق ایستادگی و مجاهدت کنند و این افتخارات را در تاریخ ثبت و ضبط نمایند.

سجادی با تاکید بر اینکه تاریخ درخشان و افتخارآفرین انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری‌های خون شهیدان این مملکت است، افزود: از این رو وظیفه ما است که عزت و افتخار امروز کشورمان را صیانت و دفاع نماییم زیرا که ادامه راه و مسیر شهدا استحکام روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین یاد و خاطره شهیدان دولت رجائی و باهنر را گرامیداشت و گفت: این شهدای والامقام نماد مدیریت اسلامی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی اضافه کرد: شهدای دولت دو شهید مؤثر انقلاب بوده‌اند که در طول عمر کوتاه مسئولیت خود اقدامات شایسته‌ای را انجام دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز خواستار مشارکت تمام دستگاه‌ها بر برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد.

سعادت جلال‌دوست از پیش‌بینی بیش از 400 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی هم خبر داد و گفت: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این هفته 10 کمیته ساماندهی شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول