اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون استان زنجان:

تعاون مصداق بارز شعار سال جاری است

خبرگزاری فارس: دبیر اتاق تعاون استان زنجان گفت: تعاون، مصداق بارز شعار سال جاری است.

تعاون مصداق بارز شعار سال جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جاویدان در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان اظهار کرد: تعاون یکی از موضوعاتی است که موجب همکاری بیشتر در بین اعضاء می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری تعاون‌گران در زمینه تحقق اهداف بخش تعاونی اضافه کرد: حتی باید در برنامه‌ریزی‌ها نیز این اهداف در سرلوحه کارها قرار گیرد.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان در ادامه با اشاره به هدف‌گذاری صورت گرفته در زمینه صادرات یک میلیارد دلاری غیرنفتی از استان زنجان در سال جاری افزود: تعاونی‌ها نیز می‌توانند نقش مهمی در انجام این بخش داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت موجود در استان زنجان در بخش‌های مختلف افزود: می‌توان در این زمینه از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده کرده و اقدامات در حد استان انجام داد.

جاویدان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط اتاق تعاون استان زنجان افزود: مسئولان در این اتاق در تلاش به منظور ارتقای سطح فعالیت تعاونی‌ها هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از وظایف دستگاه‌های اجرایی در بخش تعاون اضافه کرد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود، اهتمام لازم در زمینه فعالیت بیشتر تعاونی‌ها در استان را داشته باشند.

گفتنی است، برگزاری جلسات کمیسیون حل اختلاف، بحث توسعه بیش از پیش تجارت خارجی از جمله فعالیت‌هایی است که در اتاق تعاون استان زنجان انجام شده است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از تعاونی‌های برتر استان زنجان که فعالیت مطلوبی در بخش تعاونی داشتند، با حضور معاون برنامه‌ریزی‌ استاندار زنجان تقدیر شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول