اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در بیرجند رقم خورد

ساماندهی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از طریق بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در شهرداری بیرجند ساماندهی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی این شهر از طریق بخش خصوصی رقم خورد.

ساماندهی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از طریق بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شهرداری بیرجند، معاون خدمات شهری شهردار بیرجند در نخستین جلسه ستاد خاک و نخاله با محوریت نظارت بر عملکرد پیمانکار با اشاره به اینکه مناطق مختلف طی صورت‌جلسه‌ای محل‌های تخلیه نخاله را تحویل شرکت دهند، اظهار کرد:  شرکت بخش خصوصی موظف است نسبت به تبلیغات در سطح شهر به منظور آشنایی شهروندان اقدام کند.

علی مظفری‌نیا ادامه داد: بر اساس قرارداد، این شرکت با چهار دستگاه خاور و 20 باکس و مطابق نرخ مصوب شورای اسلامی شهر بیرجند فعالیت می‌کند.

وی خواستار حضور پررنگ‌تر واحد اجرائیات مناطق دوگانه شهرداری در بیرجند و نظارت بیشتر بر تعهدات مالک در قسمت شهرسازی شد.

معاون خدمات شهری شهردار بیرجند، اخذ تعهد عدم ریختن خاک و نخاله در سطح شهر از همشهریان در مرحله‌ی صدور پروانه، پاکسازی فضاهای باز شهری، پیاده‌روها و خیابان‌ها از خاک و نخاله و بارگیری و حمل خاک و نخاله همشهریان را از عمده وظایف ستاد خاک و نخاله دانست و افزود: سازماندهی و نظارت بر کار ماشین‌آلات مجری جمع‌آوری خاک و نخاله‌ی شهر، ارائه باکس به همشهریان در صورت درخواست آنها تا زمان پایان کار ساخت و ساز از دیگر وظایف ستاد خاک و نخاله است.

مظفری‌نیا تصریح کرد: نظارت بر واحدهای در حال ساخت به منظور عدم ریختن خاک و نخاله و ارایه‌ اخطار و اخذ تعهد از همشهریان در ارتباط با جمع‌آوری خاک‌های رها شده و جلوگیری از سد معبر نیز از وظایف دیگر ستاد خاک و نخاله به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: ایجاد مکانیزم نظارت بر خاکبرداری و گودبرداری‌های سطح شهر در ارتباط با رعایت مسایل ایمنی که متاسفانه قبل از این حوادث ناگواری اتفاق افتاده است، مهم‌ترین کار ستاد ساماندهی خاک و نخاله به حساب می‌آید همچنین با اجرای این طرح، چهره‌ شهر از نخاله‌های ساختمانی پاک می‌شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول