اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‎های استاندارد گلستان برای هفته استاندارد اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول واحد مشاوره، آموزش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان برنامه‎های این اداره کل را در هفته استاندارد اعلام کرد.

برنامه‎های استاندارد گلستان برای هفته استاندارد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، سیدعلی جعفری‎ایوری با بیان اینکه 23 مهر ماه مصادف با 14 اکتبر روز جهانی استاندارد است و همه ساله ادارات کل استاندارد استان‎ها این روز را گرامی می‎دارند بیان داشت: این اداره کل نیز متناسب با عناوین روزهای هفته، این روز و هفته را گرامی خواهد داشت.

وی افزود: هفته استاندارد از 17 الی 23 مهر بوده و برای هر یک از روزها، عنوانی تعیین شده است که گویای اهمیت موضوع و نیز گستره وظایف و فعالیت‎های استاندارد است.

مسئول واحد مشاوره، آموزش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان ضمن اشاره به شعار روز جهانی استاندارد 2012 میلادی با عنوان "ضایعات کمتر، نتایج بهتر ـ افزایش کارایی با استانداردها" خاطر نشان ساخت: (سازمان بین‎المللی استاندارد ISO: )، (کمیسیون بین‎المللی الکتروتکنیک :  IEC) و (اتحادیه بین‎المللی ارتباطات :  ITU) موضوع شعار را طراحی و متناسب با دغدغه‎های جهانی منتشر و برای سازمان استاندارد کشورها به همراه پیام  ارسال می‎کنند.

جعفری‎ایوری با اعلام روزشمارهای هفته استاندارد با عناوین روز استاندارد کودک و ایمنی، روز استاندارد و خدمات، روز استاندارد و محیط زیست، روز استاندارد و کاهش اثرات بلایای طبیعی، روز استاندارد و اقتصاد مقاومتی، روز استاندارد تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اعلام نمود برنامه‎ها و زمینه‎های برگزاری گرامیداشت هفته استاندارد پیش‎بینی شده است.

وی نواختن زنگ استاندارد، پیاده‎روی و حضور در مزار شهدای گمنام همراه با قرائت زیارت عاشورا، پیاده‎روی کودکان مهد در روز جهانی کودک، بازدید از سرای سالمندان در روز جهانی سالمندان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش روز جهانی استاندارد و ده‎ها برنامه دیگر را از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده دانست.

مسئول واحد مشاوره، آموزش اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان همدلی کارمندان و مدیریت اداره کل استاندارد گلستان را یکی از عوامل تأثیرگذار و مهم در برپایی موفق همایش‎های استاندارد در سال‎های گذشته بیان کرد و افزود: ان‌شاءالله برنامه‎های سال جاری هم به نحو احسن و در شأن استاندارد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول