اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

طی دو روز گذشته 26 میلی‌متر باران در زنجان باریده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان از بارش 26 میلی‌متری باران طی دو روز گذشته در شهر زنجان خبر داد.

طی دو روز گذشته 26 میلی‌متر باران در زنجان باریده است

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، وضعیت جوی استان زنجان را برای 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: هوای استان از بعدازظهر فردا با افزایش ابر و بارش برف همراه خواهد بود.

وی با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان از بعدازظهر فردا افزود: فعالیت این سامانه منجر به بارش‌ در سطح استان زنجان می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان از ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان زنجان خبر داد و گفت: از روز دوشنبه هوا مجدداً صاف خواهد بود.

*کاهش دما

وی به کاهش دما نسبت به چند روز گذشته اشاره و اضافه کرد: دمای اغلب نقاط استان در چند روز آینده زیر صفر خواهد بود بنابراین بارندگی‌های پیش‌بینی شده در چند روز آینده اغلب به صورت برف خواهد بود.

یاغموری دمای صبح امروز شهر زنجان را سه درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

وی از بارش 26 میلی‌متر باران طی 48 ساعت گذشته در زنجان خبر داد و افزود: طی 24 ساعت گذشته 12 میلی‌متر باران در دو شهر ابهر و خرم‌دره باریده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش باران طی 24 ساعت گذشته در قیدار 9.4 را میلی‌متر اعلام کرد و افزود: در این مدت 9.6 میلی‌متر باران در ماهنشان باریده است.

وی اضافه کرد: در روز گذشته 10.6 میلی‌متر باران در شهر آب‌بر باریده است.

یاغموری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بارندگی در استان زنجان در سال زراعی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های هواشناسی استان برد یک هفته‌ای دارند.

وی پیش‌بینی بارش‌های فصلی را برای استان زنجان نرمال اعلام کرد و ادامه داد: هواشناسی بارش‌های سه ماه آینده استان زنجان نرمال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول