اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

بـیعت قـوم وفـادار بـلوچ با نـظام جـمهوری اسلامی ایـران نـاگسستنی است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیعت قـوم با غیرت و وفادار بلوچ از همان روزهای ابتدای انقلاب پس از حضور رهبری در شهرستان ایرانشهر و بیعت با ایشان، با نظام جمهوری اسلامی ایران ناگسستنی است.

بـیعت قـوم وفـادار بـلوچ با نـظام جـمهوری اسلامی ایـران نـاگسستنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حاتم نارویی صبح امروز در بیست و چهارمین همایش سه روزه علمی، تحقیقی تقریب مذاهب که با حضور اندیشمندان شیعه و سنی سراسر کشور در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در چابهار در حال برگزاری است، اظهار داشت: قـوم با غیرت و وفادار بلوچ از همان روزهای ابتدای انقلاب پس از حضور رهبری در شهرستان ایرانشهر و بیعت با ایشان، با تمام توان خود را حافظ این نظام الهی دانسته و پیمان قوم بلوچ از هر سند مکتوبی در دنیا بالاتر و بارزش‌تر است.

وی افزود: بیعت قوم غیورمند و فهیم بلوچ با نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیمانی ناگسستنی است که تا به امروز در این راستا این قوم غیور و همیشه در صحنه مشت محکمی بر دهان آنانی که سعی بر جدا سازی قوم وفادار بلوچ از ایران اسلامی داشته‌اند، زده و همواره با جانفشانی در راه حفظ نظام، بیعت معنوی خود با رهبری انقلاب را پررنگ‌تر از گذشته کرده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما باید از توان و استعداد قوم بلوچ بیش از پیش در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه ایران بهره گیریم تا خدای ناکرده دشمنان از برخی اختلاف سلیقه‌ها برای پیشبرد اهداف تفرقه‌انگیز خود سوء استفاده نکنند.

نارویی بیان داشت: امروز قوم وفادار بلوچ با عبور از بحران‌های پنهان و آشکار دشمنان داخلی و خارجی، کارنامه درخشانی در خدمتگزاری بی‌منت به نظام را دارد و بر همین اساس باید با تقویت حضور برادران قوم بلوچ در مجموعه مدیریتی، از توان و ضریب هوشی بالای این حامیان ولایت به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

وی معتقد است: اگر ما از این توانمندی‌های گران‌قیمت انسانی استفاده نکنیم و برخی تفکرات غلط تفرقه‌انگیزانه که در گذشته بوده را سرلوحه خود قرار دهیم، به‌طور حتم دشمن از این خلاء در زمینه ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی استفاده ابزاری خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: من به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان از طریق همین تریبون اعلام می‌کنم هرگونه توهین به صحابه پیامبر مکرم اسلام براساس فتوای مراجع عظام تقلید حرام بوده و ما نیز با هرگونه توهین به صحابه پیامبر برخورد خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت عده‌ای کج فهم سبب ایجاد تشنج و مشکل در جامعه اسلامی که شیعه و سنی برادرانه کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، شوند.

انتهای پیام/75002/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول