اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص 250 میلیون تومان برای احداث آزمایشگاه‌های مرزی

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی گفت: برای احداث آزمایشگاه‌های استاندارد در مناطق مرزی استان اعتباری به مبلغ 250 میلیون تومان اختصاص یافته که اگر به طور 100 درصد اختصاص یابد مشکلی برای احداث آزمایشگاه وجود ندارد.

اختصاص 250 میلیون تومان برای احداث آزمایشگاه‌های مرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محسن مروی‌مقدم ظهر امروز در شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان جنوبی، اظهار داشت: در میل 78 یک نمایندگی استاندارد در سال گذشته با یک پست سازمانی فعال شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود نمایندگی میل 78 با پست سازمانی، حجم صادرات پوشش داده نمی‌شود و نمایندگی‌ها از سه پست به 9 پست ارتقاء یافته‎اند.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر یک نمایندگی استاندارد در بازارچه یزدان با سه پست سازمانی فعالیت داشته و آزمایشگاهی با اعتبار 150 میلیون تومان نیز در آن احداث شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی یک نمایندگی استاندارد در بازارچه دوکوهانه با یک پست سازمانی، افزود: در میل 78 نمایندگی استاندارد با یک پست سازمانی فعال بود که با توجه به حجم بالای صادرات این نمایندگی به معاونت اداره کل ارتقاء یافته است.

مروی‌مقدم با اشاره به آزمایشگاه فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی تصریح کرد: با راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل مواد و فرآورده‌های سوختی که تنها در این استان وجود دارد توانستیم با همکاری گمرک نمونه‌برداری و آزمون را به‌روز انجام دهیم.

وی یادآور شد: برای احداث آزمایشگاه‌های استاندارد و تحقیقات صنعتی در مناطق مرزی استان 250 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که اگر به طور 100درصد اختصاص یابد مشکلی برای آزمایشگاه وجود ندارد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در نمایندگی‌های استاندارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها، نیروی انسانی مورد نیاز باید در اختیار سازمان استاندارد در مناطق مرزی قرار گرفته شود.

انتهای پیام/69017/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول