اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان خبر داد

اعزام 230 راوی و روحانی زنجانی به مشهدالشهدا

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان گفت: در سال جاری بالغ بر 230 راوی و روحانی به همراه کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام 230 راوی و روحانی زنجانی به مشهدالشهدا

جعفر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری بالغ بر 10 هزار و 500 زنجانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها فروردین ماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند خاطر نشان کرد: کاروان‌های راهیان‌نور استان زنجان در سلامت کامل به استان برگشتند.

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان با اشاره به استقرار کاروان‌های راهیان‌نور در پنج منطقه استان خوزستان یادآور شد: در هر نقطه 15 تا 20 خادم شهدا حضور داشتند.

وی از حضور 100 خادم شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: این خادمان در راستای خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان‌نور در این مناطق حضور دارند.

موسوی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان‌نور استان زنجان در قالب 116 اتوبوس افزود: در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی به عنوان همراه حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور 120 راوی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تشریح عملیات‌های مختلف با حضور راویان صورت می‌گیرد.

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان بر لزوم توسعه فعالیت‌های کاروان‌های راهیان‌نور تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در استان انجام شده است.

وی از اعزام کاروان‌های راهیان‌نور استان زنجان در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: دانشجویان و بسیجیان محلات استان زنجان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به این مناطق در سال جاری اعزام می‌شوند.

موسوی با اشاره به تاثیر کاروان‌های راهیان‌نور در راستای ترویج فرهنگ و ایثار در جامعه خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم با حضور در این مناطق با آنچه که تاکنون شنیده‌اند بیشتر آشنا می‌شوند.

وی استقبال اقشار مختلف مردم را از کاروان‌های راهیان‌نور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری این کاروان‌ها به نحو مطلوبی به مشهدالشهدا اعزام شدند.

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان با بیان اینکه این اردوها فرصت مناسبی برای تعمیق ارزش‌های دوران دفاع مقدس است افزود: اقشار مختلف مردم با حضور در این مناطق از نزدیک با اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی کاروان راهیان‌نور تصریح کرد: آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی، حفظ روحیه جهاد، مبارزه و استکبارستیزی در جامعه به ویژه در میان قشر فرهنگی و دانش‌آموزی از مهم‌ترین اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی است.

موسوی ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مقابله با جنگ نرم دشمنان، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عصر حاضر و بیان ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن‌ها به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.

وی بیان داشت: برگزاری مراسم معنوی دعا و زیارت، مسابقات فرهنگی، تبیین شیوه‌های مقابله با جنگ نرم و ثبت خاطرات سفر نیز از جمله برنامه‌های کاروان‌های راهیان‌نور است.

مسئول ستاد خبری راهیان‌نور استان زنجان عنوان کرد: تلاش کردیم با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و همکاری مسئولان مربوطه مشکلاتی که در اعزام‌های قبلی پیش آمده بود برطرف شود.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول