اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان تنکابن:

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راه پیشگیری از جرایم است

خبرگزاری فارس: دادستان تنکابن گفت: مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از جرایم اجتماعی شناسایی نقاط و اماکن آلوده و فرهنگ‌سازی است.

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راه پیشگیری از جرایم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، نخستین نشست هم‌اندیشی ستاد مردمی پیشگیری از جرایم شهرستان تنکابن ظهر امروز با همکاری ستاد حفاظت اجتماعی دادگستری این شهرستان در سال جاری برگزار شد.

اصغر طالبی در این نشست با اشاره به این‌که خداوند در قرآن به دفعات به خسران انسان اشاره کرده گفت: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که نمی‌توانیم به غیر از پیامبران و اولیای الهی و بزرگان دین و اخلاق سایر افراد جامعه را به دور از گناه و جرم تصور کنیم و به همین منظور باید متوجه باشیم و برای پیشگیری از وقوع این معضلات برنامه‌ریزی کنیم.

وی ضمن عنوان نکاتی درباره جرایم اجتماعی و معضلات موجود و آسیب‌شناسی موضوعات طرح شده در این نشست افزود: با توجه به موقعیت‌ گردشگری شمال کشور به ویژه غرب استان که شرایط و مقتضیات خاص به خود را دارد هدف ما از برگزاری این نشست‌ها بهره‌گیری از خردجمعی و استفاده از راهکارهایی در کاهش جرایم و معضلات اجتماعی است.

دادستان تنکابن در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از جرایم اجتماعی را شناسایی نقاط و اماکن آلوده و فرهنگ‌سازی در مراکز آموزشی از پایه و اطلاع‌رسانی عمومی از عواقب اقدام به جرایم و عنوان کرد.

وی افزایش فضاهای سالم فرهنگی هنری و ورزشی و تفریحی عنوان کرد و تاکید کرد: ما در حال حاضر نسل چهارم انقلاب اسلامی را تجربه می‌کنیم و با توجه به رویکردهای تهاجمی دشمنان نظام که به جنگ نرم و ورود از طریق فرهنگ شکل می‌گیرد، اگر برنامه‌ای برای نسل آینده نداشته باشیم بطور یقین نمی‌توانیم از آن‌ها انتظاری نیز داشته باشیم.

انتهای ‌پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول