اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبادان:

8 شهریور نماد مبارزه با تروریسم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبادان گفت: با به شهادت رسیدن رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران در هشتم شهریورماه سال 60توسط منافقان، این روز نماد مبارزه با تروریسم نام گرفته است.

8 شهریور نماد مبارزه با تروریسم است

حجت‌الاسلام فیض‌الله رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به همراه 72 تن از یارانشان در هشتم شهریور ماه سال 60 به دست نیروهای منافقین به شهادت رسیده و این روز به‌عنوان نمادی برای مبارزه با تروریسم در تقویم کشورمان ثبت شده است.

وی افزود: در این روز ضایعه بزرگی بر ملت انقلابی ما وارد شد و ایران اسلامی چندین تن از بهترین آفریده‌های خداوند متعال را از دست داد.

امام جمعه موقت آبادان ادامه داد: به سبب آنکه نخست وزیر و رئیس جمهور هر دو در یک روز و در یک مکان به شهادت رسیدند این روز با نام روز مبارزه با تروریسم در هفته دولت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به تعداد شهدای ایران اسلامی که به دست منافقین و گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند، گفت: از سال‌‌های نخست انقلاب اسلامی ایران تاکنون 17 هزار و 160 نفر از بهترین نیروهای انقلابی ما توسط منافقین و گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند.

رجبی افزود: 12 هزار نفر از این شهدای انقلابی به دست منافقین و بقیه شهدا به دست گروهک‌های تروریستی چون جندالله به شهادت رسیده که آخرین شهید این راه استاد احمدی روشن است.

وی ادامه داد: گروهک‌های تروریستی و منافقین، همه محل‌هایی که مردم برای تجمع انتخاب می‌کردند هدف قرار داده و با انفجار اماکنی چون مساجد تعدادی از نیروهای انقلابی را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت آبادان در پایان گفت: امروز ایران اسلامی صلح و آرامش خود را مدیون خون پاک شهیدانی چون رجایی، باهنر و احمدی روشن است که با مبارزات انقلابی خود در راه حفظ انقلاب اسلامی قدم‌‌های بزرگی برداشته‌اند.

 انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول