اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت جهاد کشاورزی:

ارکان اساسی موفقیت ایران در دفاع مقدس فراموش شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه ارکان اساسی موفقیت ایران در دوران دفاع مقدس در عصر حاضر مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته است.

ارکان اساسی موفقیت ایران در دفاع مقدس فراموش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فتح‌الله نادعلی ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سنندج اظهار کرد: اگر در زمان کنونی به وقایع زمان جنگ توجه کنیم به غفلت واقع شدن ارکان اساسی موفقیت کشورمان در هشت سال دفاع مقدس پی‌ خواهیم برد.

وی بیان داشت: وقایع و حقیقت‌های زمان جنگ به درستی برای نسلی که جنگ را از طریق کتاب‌، فیلم و یا زبان این دوران شناخته‌اند، بازگو نشده است.

وی ادامه داد: نشان دادن چهره‌ای ترسو و کودن از عراقی‌ها در فیلم‌های مختلف ساخته شده از دوران دفاع مقدس ظلم بزرگی به رشادت‌های شهدا و ایثارگران است، چراکه اگر این موضوع واقعیت داشت جنگ هشت سال ادامه نمی‌یافت.

معاون امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: اگر از ضعف دشمن بگوییم به این معناست که از قدرت آنها ترسیده‌ایم، لذا فیلم‌سازان کشور باید دقت بیشتری در ساخت فیلم‌های مربوط به دفاع مقدس داشته باشند.

نادعلی افزود: کدام سریال و فیلم سینمایی در ارتباط با جنگ در کشورمان ساخته شده که به نسل امروز بفهماند که هشت سال مقابله با استکبار جهانی بدون داشتن تخصص و آگاهی امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: عراق با کمک بیش از 20 کشور دنیا که امکانات و تجهیزات جنگی را برای این رژیم فراهم کرد، به ایران حمله کرد.

وی عنوان کرد: رژیم بعثی اوج بداخلاقی جنگی را در مقابل کشور ما به نمایش گذاشت، اما ملت ایران با توکل بر خدا در مقابل این بداخلاقی هم پیروز شد.

معاون امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: پیروزی در نبرد اخلاقی علیه دشمن هم یکی از موارد مظلومیت به فراموشی سپرده شده در کشور ماست.

به گفته نادعلی، تدبر یکی دیگر از واژه‌های مغفول و مظلوم دیگر در ارتباط با جنگ در ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: بعد از جنگ حرکت‌ها و اقداماتی برای تعریف واژه تدبر در کشور صورت نگرفته است.

وی بیان داشت: نسل امروز باید بدانند که اوج علم و اطلاعات در خدمت نیروهای کشور بود که توانست در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسد.

معاون امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی یکی دیگر از علت‌های مهم پیروزی در جنگ هشت سال دفاع مقدس را تغییر قاعده جنگ کلاسیک ذکر کرد و افزود: اگر ایران اسلامی با قاعده جنگ کلاسیک به دشمن حمله می‌کرد بدون شک پیروز میدان نمی‌شد.

نادعلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم کشور ما باید با تغییر قاعده پیشرفت، استفاده و انتخاب میان‌برها برای رسیدن به توسعه بیشتر با در نظر گرفتن تمامی ظرفیت‌ها گام بردارد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول