اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نیرو:

وزارت نیرو ‌120 واحد زیرمجموعه خود را ‌به بخش خصوصی واگذار کرد‌

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو در جشن خودکفایی ملی تولید کنتورهای برق گفت:وزارت نیرو در راستای اصل 44، تاکنون ‌120 واحد زیرمجموعه خود را ‌به بخش خصوصی واگذار کرد‌ه است.

وزارت نیرو ‌120 واحد زیرمجموعه خود را ‌به بخش خصوصی واگذار کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، مسعود گشته در جشن خودکفایی ملی کنتورهای برق، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد 12 شهید شرکت کنتورسازی ایران، اظهار کرد: واگذاری کنتورسازی ایران به بخش خصوصی و استفاده از کارکنان متخصص منجر به افزایش و توسعه عملکرد این شرکت شده که می‌تواند در دنیا شناخته شود و این شیوه باید الگویی برای دیگر مراکز صنعتی باشد.

وی دولتی بودن برخی شرکت‌ها را همراه با مشکلاتی عنوان و تصریح کرد: شرکت کنتورسازی ایران با اعتماد در امر خصوصی‌سازی با واگذاری به بخش خصوصی و جذب حمایت از سوی مسئولان موفق شد در عرصه تولید کنتور موفق شود و امروز نیز اقدام این کشور در راستای خودکفایی تولید کنتور قابل تقدیر است.

مشاور وزیر نیرو ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده، واگذاری شرکت‌ها به بخش خصوصی امری ضروری است که باید به سرعت انجام شود.

وی تصریح کرد: بسترسازی، اعتماد و حمایت‌ها و مساعدت‌های مالی از بخش خصوصی شرط موفقیت و پیشرفت در واگذاری‌های شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی است.

گشته از واگذاری واحدهای صنعتی شرکت توزیع نیروی برق به بخش خصوصی در آینده خبر داد و عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، شرکت توزیع نیروی برق تاکنون 120 واحد صنعتی را به بخش خصوصی واگذار کرده که بیشتر آنان موفق بوده‌اند و در آینده نیز روند واگذاری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه عنوان کرد: خودکفایی تولید کنتور در کشور و دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران با توجه به اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان، امری ساده و راحت‌ نبوده و ارزشمند و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول