اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

6 درصد مازندرانی‌ها فاقد بیمه درمان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: براساس بررسی‌های انجام شده فقط پنج تا شش درصد مازندرانی‌ها بیمه درمانی ندارند.

6 درصد مازندرانی‌ها فاقد بیمه درمان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان مازندران یحیی صالح‌طبری در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره بیمه سلامت چالوس با اشاره به تشکیل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: با تشکیل این سازمان هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای برطرف می‌شود.

وی ابراز داشت: براساس آمارهای موجود پیش‌بینی می‌شود پنج تا شش درصد از جمعیت استان فاقد پوشش بیمه درمان باشند که با تجمیع صندوق‌های بیمه‌ای در سازمان بیمه سلامت همچنین اجرای طرح پزشک خانواده شهری این همپوشانی‌ها برطرف می‌شود.

وی همچنین در این جلسه خواستار حمایت و توجه همه مسئولان در اجرای طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در استان شد.

صالح طبری با اشاره به اینکه تمام مسئولیت‌ها به عنوان امانتی است که به دست ما سپرده شد، افزود: وظیفه ما ملازمت و همراهی با مقام عظمای ولایت با تمام وجود است.

در ادامه این مراسم مریم رودباری به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت چالوس معرفی شده و از زحمات محمدپور در دوران تصدی سرپرستی این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول