اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

جمهوری اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: جمهوری اسلامی حرف‌های گفتنی زیادی برای بیان داشته و امروز انقلاب اسلامی امید تمام مستضعفان در سراسر عالم است.

جمهوری اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت ‌الاسلام حسین انصاری امروز در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان مجتمع آموزشی هاشمی‌نژاد شهر دانسفهان با تبریک فرا رسیدن ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران زیر ظلم و جور ستم حکومت پهلوی بوده و مورد ناملایمات و فشار‌ها قرار می‌گرفتند.

امام جمعه دانسفهان افزود: در دوران ظلم حکومت طاغوت، معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تحولی عظیم را در دفتر تاریخ ایران رقم زد و پیروزی عظیم را به ارمغان آورد.

انصاری با اشاره به اجرای موفقت‌آمیز پرتاب موجود زنده با ماهواره به فضا از سوی دانشمندان کشورمان اظهار داشت: امروز با توجه به پیشرفت‌های روز افزون دانشمندان در تمام عرصه‌های پزشکی، علوم فضایی و همچنین صنایع مختلف ایران اسلامی در سطح جهان حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته و صاحب جایگاه ویژه است.

امام جمعه دانسفهان شرکت دانش‌آموزان در میعاد‌گاه نماز جمعه را جزو ضروریات مهم در راستای مقابله با تهاجم و دسیسه‌های معاندان برشمرد و تصریح کرد: برپایی نماز جمعه از معیار‌های مهم وحدت در جامعه بوده و امروز لازم است تا این فریضه الهی به طور کامل در جامعه کنونی نهادینه شده و استمرار یابد.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول