اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

قدرت جمهوری اسلامی مهارنشدنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ قدرت جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر برخلاف دوران ستمشاهی قدرت واقعی مهارنشدنی است که برجستگی آن وابسته نبودن به غرب و شرق است.

قدرت جمهوری اسلامی مهارنشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز همزمان با جشن انقلاب و افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در بخش مرکزی اردبیل اظهار داشت:‌ ما این قدرت و صلابت را نه از فعالیت‌های هسته‌ای و نه از قدرت نظامی به دست آوردیم، بلکه این نیروی جوانان ما است که پشتوانه عظیم این انقلاب هستند که هر روز با علوم و فنون بدیع خود کشورمان را از غرب و شرق بی‌نیاز کرده و در برابر هجمه‌هایشان بیمه کردند.

وی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی ایران تنها به این نیروها اتکا داشته باشد و بتواند حرکت‌هایش را منسجم دنبال کرده و پیگیری کند، قطعاً به بالاترین جایگاه‌ها و ارزشمندترین سطوح دست می‌یابد که این امر امکان‌پذیر بوده و در دهه چهارم انقلاب به معنای واقعی رخ می‌نماید.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: اکثر جوانان ما امروز دارای روحیه علمی، بسیجی و همچنین فارغ‌التحصیل در رشته‌های تخصصی گوناگون هستند که اگر به آنها بها داده شود، کاری را می‌کنند که جوانان دهه اول انقلاب در میدان رزم انجام دادند و برای همیشه دشمن را به تحیر انداختند.

این مسئول تصریح کرد: یقین داشته باشیم که استکبار جهانی امروز بیشتر از آن که از بمب هسته‌‌ای و فعالیت‌های صلح‌آمیز ما ترس و واهمه داشته باشد از عزم و اراده این جوانان در هراس و نگرانی است، چراکه با یک خروش جوانان بسیجی ما نظام غرب و شرق به تلاطم می‌افتد.

وی دهه چهارم انقلاب را دهه به ثمر نشستن توفیقات روزافزون جوانان و آحاد امت اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، دهه چهارم را دهه پیشرفت و عدالت نامیدند و قطعاً پیشرفت و عدالت با تکیه بر نیروهای شایسته و خالص جوانان عینیت یافته و نمودی واقعی پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: دشمنان ما امروز در سنگر به انحراف کشیدن جوانان با حربه‌های کثیف وارد میدان شدند تا شاید بتوانند ملت ما را ناامید کنند، اما با هوشیاری و بصیرت این ملت به ویژه جوانان در این مسیر ناکام می‌مانند.

دبیر با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند بسیج در تحولات سه دهه اخیر گفت: حضور جوانان بسیجی در پایگاه‌های مقاومت و احیای امر به معروف و نهی از منکر دارای ارزش و منزلتی والا است که در این باب باید امور معنوی و ارزشی تقویت شود.

وی به افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج روستای صومعه اردبیل اشاره کرد و افزود: این ساختمان با زیربنای 125 متر مربع و هزینه‌کرد 31 میلیون تومان احداث شده است.

دبیر همچنین از فعالیت شش حلقه صالحین در این پایگاه خبر داد و تصریح کرد: باید با دیدگاه و فرهنگ بسیجی از انحرافات فرهنگی جوانان جلوگیری کرده و قشر آینده‌ساز را به حضور در پایگاه‌ها و مراکز فرهنگی با هدف آشنایی با اندیشه‌های بسیجی تشویق کرد.

وی در پایان با حضور در مراسم جشن انقلاب اهالی روستای صومعه در نشستی صمیمی با مردم ضمن دیدار و گفت‌وگو با اهالی، از نزدیک با مسایل و مشکلات مردم آشنا و نسبت به رفع مشکلات اهالی روستا قول مساعد داد.

انتهای پیام/6200/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول