اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمه کارآفرین استان اردبیل:

110 هزار واحد مسکونی در اردبیل بیمه آتش‌سوزی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر بیمه کارآفرین استان اردبیل گفت: 110 هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در مقابل حادثه احتمالی آتش‌سوزی زیر پوشش بیمه کارآفرین قرار گرفتند.

110 هزار واحد مسکونی در اردبیل بیمه آتش‌سوزی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامرضا عزیزی عصر امروز در همایش فرهنگ بیمه در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: بیمه کارآفرین در یک دهه خدمات‌رسانی خود توانسته است از بسیاری بیمه‌های با تجربه و پیشرو جلو بزند به طوریکه در استان اردبیل نیز بیمه کارآفرین بعد از توفیقات کشوری در سال 86 فعالیتش را آغاز کرده است.

وی با اعلام اینکه این بیمه رتبه دوم را در بین 25 بیمه کشور به دست آورده است، تصریح کرد: بیمه کارآفرین در زمینه خدمات‌رسانی بیمه‌ای، تنوع بیمه‌های ارائه شده و نهادینه شدن فرهنگ بیمه توانسته است توفیقی ارزشمند پیدا کند.

عزیزی با اعلام اینکه در حال حاضر شش هزار کارمند و کارگر شهرداری در اردبیل زیر پوشش بیمه درمانی تکمیلی قرار دارند، خاطرنشان کرد: چهار هزار دستگاه تاکسی نیز در این شهر زیر پوشش بیمه کارآفرین است.

این مسئول به قرارداد منعقده با سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و همچنین گسترش و توسعه بیمه در سایر رشته‌ها و قراردادها را یادآور شد و اضافه کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا در سایه اهمیت دادن به صنعت بیمه موفقیت به دست آوردند به طوریکه در کشور چین، مائو از 30 سال قبل مسیر توسعه چین را با تکیه بر صنعت بیمه ترسیم کرده به طوریکه امروز شاهد آن هستیم کشور چین یکی از ابرقدرت‌های اقتصاد دنیاست.

وی بیان کرد: بالاترین و عظیم‌ترین درآمد بیمه‌ای از طریق بیمه عمر و اشتغال و سرمایه است که در این زمینه در کشورمان نیز بیمه‌های دولتی و خصوصی فعالیتشان را به عنوان یک پس‌انداز آتیه‌دار انجام دادند.

به گزارش فارس، مدیر بیمه کارآفرین استان اردبیل با اعلام اینکه بیمه کارآفرین در دو سال اخیر در حوزه بیمه عمر سرمایه‌گذاری خوب و جذب موفق داشته است، ادامه داد: ما 20 برابر سایر بیمه‌ها در سال‌های اخیر بیمه‌نامه فروختیم و یکی از بیمه‌های پیشرو در عمر و سرمایه‌گذاری انفرادی هستیم.

عزیزی به برگزاری همایش‌های متعدد مشترک با اصناف و دیگر طبقات اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با توسعه بیمه عمر و رونق گرفتن آن بتوانیم مشکلات و نارسایی‌های این بخش را برطرف کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به فروش بالای بیمه عمر سرمایه‌گذاری 10 تا 30 ساله اشاره کرد و افزود: در این زمینه هیچ محدودیت سنی برای خرید بیمه‌نامه‌های ما وجود ندارد و افراد با پس‌انداز روزانه 500 تومان می‌توانند از مزایای بیمه عمر استفاده کنند.

عزیزی ضریب نفوذ بیمه در کشور را نسبت به سایر کشورها در ایران پایین اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشورمان حتی با کشور پاکستان نیز قابل مقایسه نیست به طوریکه در کشورمان تنها 25 شرکت بیمه فعال است در حالی که در سایر کشورها بیش از دو هزار شرکت بیمه و در کشور همسایه ما پاکستان و ترکیه 100 شرکت بیمه فعالیت می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما علاوه بر بیمه عمر بیمه‌نامه خودرو، آتش‌سوزی و بدنه را نیز با تخفیف ارایه می‌کنیم و قرار است بعد از ایام عید قرعه‌کشی بین بیمه‌شدگان انجام شده و به قید قرعه به چهار تا هشت نفر از هموطنانمان خودروی پراید ارائه شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول