اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

نقش رسول اکرم در سعادت بشری تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: نقشی که رسول اکرم برای تحقق سعادت بشری دارند باید به طور دقیق تبیین شود.

نقش رسول اکرم در سعادت بشری تبیین شود

حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز وفات پیامبر خاتم (ص) قرار گرفته‌ایم اظهار داشت: حضرت محمد (ص) برای تربیت و پرورش نسل‌های بشری از جانب خداوند به بعثت رسیدند به طوری که نقش غیر قابل توصیفی در تکامل رسیدن جوامع انسانی بر عهده داشتند که این نقش و جایگاه باید تبیین شود.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جدید باید برای شناخت ایشان گام‌های بلندی بردارند، بیان کرد: همه آحاد جامعه باید در راستای مطالعه و بررسی سیره نبوی گام برداشته و برای نزدیک کردن شاخص‌های زندگی خود به ایشان اهتمام کنند ولی در این میان جوانان باید جدی‌تر و ساعی‌تر عمل کنند چرا که آینده را باید بسازند.

امام جمعه سلماس به تحرکات دشمنان بر علیه دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: معاندان و غرض‌ورزان با ساختن فیلم‌های موهن به دنبال این هستند که اذهان جهانیان را نسبت به این مکتب نجات‌بخش و اولیای الهی تحت ‌تاثیر القاءهای نادرست قرار دهند که مسلمانان باید مقابل این تحرکات ضددینی بایستند.

موسوی ادامه داد: باید جوانان همه امکانات و هنرهای خود را برای معرفی صحیح حضرت محمد (ص) و سایر ائمه معصوم (ع) به کار ببندند تا تبلیغات مخرب و دور از واقعیت ایادی استکبار جهانی اثر چندانی را در جامعه جهانی بر جای نگذارد و عده کثیری بر کذب بودن ادعاهای دشمنان صحه بگذارند.

وی فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت محمد (ص) را تسلیت گفت و افزود: این روز فرصت مغتنمی است تا روحانیان، مبلغان، اساتید دانشگاهی و فرهنگیان برای معرفی واقعیت وجودی حضرت محمد (ص) اهتمام کنند و مردم را در این ارتباط به شکل مطلوب ارشاد و معاضدت کنند.

امام جمعه سلماس همه پیشرفت‌های کشورمان را در سایه اسلام قابل تحقق دانست و گفت: ایران اسلامی علوم و فنون مختلف همچنین تکنولوژی‌های روز دنیا را در نتیجه عمل کردن به رهنمودهای الهی و توصیه‌های رهبری به دست آورده است بنابراین چنانچه به سایر دستورات الهی در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عمل شود رشد روزافزون کشور را به مراتب بیشتر از سابق شاهد می‌شویم.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول