اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

صنایع‌دستی می‌تواند جایگزین خوبی برای درآمدهای نفتی باشد

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی، ‌صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر دولت حمایت‌های لازم را از صنایع‌دستی انجام دهد، این محصولات می‌تواند جایگزین خوبی برای درآمدهای نفتی باشد.‌

صنایع‌دستی می‌تواند جایگزین خوبی برای درآمدهای نفتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهیار صیادیان پیش‌ازظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جاده ابریشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور نمایندگان سایر کشورها نیز در این نمایشگاه زمینه بازاریابی برای تولیدات صنایع‌دستی داخل کشور را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: اگر آثار صنایع‌دستی کشور در بسته‌بندی شکیلی ارائه شود می‌تواند بازار خوبی در داخل و خارج برای خود باز کند.

صیادیان ادامه داد: این نمایشگاه زمینه تبادلات فرهنگی مناسبی را میان استان‌های مختلف کشور فراهم کرده و در معرفی صنایع‌دستی نقاط مختلف کشور بسیار موثر است.

صیادیان یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه دستباف‌های داری از جمله گلیم، جاجیم و گبه توانسته است در کشورهای خارجی به‌ویژه اروپا بازار خوبی برای خود داشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر دولت حمایت‌های لازم را از صنایع‌دستی انجام دهد شاهد توسعه بیشتر این صنایع که می‌تواند جایگزین خوبی برای درآمدهای نفتی باشد،‌ خواهیم بود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، ‌صنایع‌دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی جاده ابریشم نقش بسزایی در توسعه بازارهای داخلی صنایع‌دستی دارد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول