اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 سال گذشته محقق شد

رشد هزار درصدی شاخص‏های فرهنگی و دینی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در طول هفت سال خدمت دولت‏های نهم و دهم شاخص‏های فرهنگی و دینی استان زنجان یک هزار درصد رشد کرده است.

رشد هزار درصدی شاخص‏های فرهنگی و دینی در زنجان

حجت‏الاسلام علی دشتکی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نقش مردم در امور اجرایی و مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نقش اساسی و محوری است.

وی با اشاره به اینکه توجه به ارزیابی مردم و دید آنها نسبت به عملکرد مسئولان به عنوان یکی از اصول و محورها می‏تواند مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: به اصل مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‎ای شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مسئولان باید عملکرد خود را به نمایش بگذارند، اضافه کرد: مردم نیز باید بر اساس شاخص‏ها و معیارهایی این عملکردها را ارزیابی کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش‏های مختلف خدمات رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیاد و هر یک خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‏کنند، ادامه داد: به همین دلیل در یک زمان کوتاه مردم نمی‏توانند جمع‎بندی کاملی از عملکرد دستگاه‎های مختلف داشته باشند.

دشتکی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و دینی یکی از شعارهای دولت‎های نهم و دهم ارتقا شاخص‏های فرهنگی است، تصریح کرد: در مجموع در طول دوران خدمت دولت‎های نهم و دهم، هشت شاخص دینی و فرهنگی استان زنجان رشد یک هزار درصدی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه رشد شاخص‏های فرهنگی در هفت سال خدمت دولت‏های نهم و دهم 10 برابر بوده است، یادآور شد: مراکز قرآنی استان زنجان نیز در طول این هفت سال از رشد 300 درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اماکن و مراکز فرهنگی و هنری استان زنجان در دولت‎های نهم و دهم نسبت به دولت‏های قبل از آن 3 هزار درصد رشد داشته است، ادامه داد: میزان رشد اماکن فرهنگی و هنری استان در این دوران 30 برابر برآورد شده است.

وی به اجرای 32 برنامه خاص در استان زنجان به عنوان برنامه‎های مبتکرانه اشاره کرد و افزود: از دیگر اقدامات ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تبیان نیوز است که در سطح کشور مطرح است.

دشتکی در زمینه تبیان نیوز اظهار داشت: با کمترین هزینه بیشترین و جامع‎ترین بازدهی در این سایت ارائه می‎شود.

وی یادآور شد: مستندات مراکز و موسسه قرآنی و موزه قرآنی نیز در نمایشگاه دولت مهر به نمایش عموم گذاشته شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول