اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدصادق سیاهپوش تاکید کرد

تکثر اصولگرایان فرش قرمزی برای ورود اصلاح‌طلبان

خبرگزاری فارس: سیدصادق سیاهپوش گفت: اصولگرایانی که هنوز تصمیم به کناره‌گیری از انتخابات به منظور وحدت نگرفته‌اند بدانند، تکثر اصولگرایان یعنی پهن کردن فرش قرمز برای اصلاح‌طلبان.

تکثر اصولگرایان فرش قرمزی برای ورود اصلاح‌طلبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سیدصادق سیاهپوش در همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین که در مسجد ولایت قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اصولگرایانی که هنوز تصمیم به کناره‌گیری از انتخابات در راستای وحدت نگرفته‌اند بدانند، تکثر اصولگرایان یعنی پهن کردن فرش قرمز برای اصلاح‌طلبان و آنهایی که برای وحدت و همدلی اصولگراها انصراف نداده‌اند مسئول آن هستند.

وی در رابطه با علل انصراف خود از کاندیداتوری نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: برای وحدت اصولگرایی انصراف داده‌ام زیرا معتقدم که تکثر اصولگرایان به اصولگرایی ضربه می‌زند.

نامزد انصرافی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری‌های بزرگانی همچون آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی این اتحاد انجام شده است و امیدوارم دیگر اصولگرایان نیز به این وحدت برسند.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سیدناصر سیاهپوش، یادآور شد: هر حرکتی بی‌امام، سکون، هر آبی بی‌امام سراب و هر نوری بی‌امام ظلمت است.

سیاهپوش خاطر نشان کرد: باید همیشه پشت‌سر روحانیت و ولایت ایستاد تا بتوان امانتی را که از شهدا به ارث برده‌ایم به خوبی بر دوش بکشیم.

وی تشکیل جریان‌های مختلف اصولگرایی را اتفاقی نامیمون برشمرد و تصریح کرد: تشکیل جریان‌های مختلف اصولگرایی نتیجه‌ای جز شکسته شدن آرا را ندارد که اصولگرایان باید از این امر پیشگیری کنند.

سیاهپوش خطاب به دیگر کاندیداها بیان کرد: هزینه‌های گزاف تبلیغاتی برای راهیابی به مجلس امر ناپسندی است و در این شرایط اقتصادی، کاندیداها نباید با صرف هزینه‌های سنگین تبلیغاتی به فکر راهیابی به مجلس باشند.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول