اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوسف خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهرداری شوسف

خبرگزاری فارس: شهردار شوسف گفت: 5 میلیارد ریال اعتبار از منابع تملک و تبصره 12 به پروژه‌های شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهرداری شوسف

محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت شش خیابان و کوچه‌های شهر شوسف در قالب یک پروژه از اواسط سال گذشته آغاز شده و در تیر‌ماه امسال به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه اعتباری معادل 4 میلیارد و 840 میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار هزینه شده، مبلغ 3 میلیارد و 990 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک و مابقی از محل منابع جاری شهرداری تامین شده است.

شهردار شوسف گفت: به منظور اجرای این پروژه 4 هزار و 482 متر جدول کار شده است.

محمدی افزود: اجرای عملیات زیرسازی به متراژ 25 هزار و 628 متر مربع، آسفالت به متراژ 16 هزار و 810 متر مربع و کوه‌برداری به حجم یک هزار و 710 مترمکعب برای آماده‌سازی این پروژه انجام شده است.

وی در ادامه به اجرای سیل‌بند حفاظتی غرب شهر شوسف اشاره کرد و گفت: این پروژه در کمتر از سه ماه به اتمام رسیده و برای آن مبلغ 300 میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار شوسف از خرید و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مورد نیاز شهرداری در سال جاری خبر داد و افزود: برای این کار اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

محمدی با بیان اینکه در سال جاری 5 میلیارد ریال اعتبار از منابع تملک و تبصره 12 به پروژه‌های شهرداری شوسف اختصاص یافته است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته، 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 12 و 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک تامین شده است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون چهار پروژه عمرانی و خدماتی در شهر شوسف در دست اجراست که برای آنها اعتباری معادل 6 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول